Bildbevis från midsommar

Bildbevis från min Mias midsommarfest.


Alexander, Björn, tjejer.  Foto: Lina Van Der Weyden (har gett mig tillåtelse att publicera)



Badpojkarna söta. Foto: Lina Van Der Weyden


Enligt en undersökning som Amelia gjort var Björn Gustafsson den man kvinnor mellan 16-29 helst ville kela med på midsommarafton.
Och Mia min Mia blev den lyckliga! 
(inklusive överdrift)

Det som är roligast är att Alexander Skarsgård och Björn Gustafsson hänger.
Hur kommer det sig liksom. Antagligen så här:

Alexander: - Tja, det är Alexander Skarsgård.

Björn: - Åh tja.

Alexander: - Jo, jag tänkte nu när du är utbränd och så, vill du åka på lite semester med mig?

Björn: - Men vi känner ju inte varandra.

Alexander: - Nej, men du är en av oss nu. Känd. Vi kan åka till Los Angeles och supa.

Björn: - Men jag har ju en image i Sverige att jag inte super.

Alexander: - Jajaja, skit i det. What happens in LA stays in LA. Ingen kommer sprida något rykte om att du ser full ut på några bilder på Facebook.

Björn: - Nej, det är klart. Då kör vi så det ryker!!




Tack till Lina för bilderna!

uppdatering:

Jag har fått klagomål från en av de drabbade, som menar att kombinationen text och bild kan missförstås å det grövsta. Så jag vill härmed klargöra att konversationen är helt och hållet påhittad och inte har någon verklighetsförankring, samt att jag gillar båda två killarna asmycket. Björn var tydligen spik, och Alexander lugn och fin.

Kommentarer
Postat av: redaktionen

björn är så snygg!

2008-07-07 @ 19:47:02
URL: http://donkeninside.blogg.se/
Postat av: redaktionen

björn är så snygg!

2008-07-07 @ 19:47:04
URL: http://donkeninside.blogg.se/
Postat av: stinnepigen

alltså, är sjukt nyfiken på vilken fet skada den - i övrigt mycket underhållande - fiktiva knoversationen mellan Alexander S och Björn G. åstadkom. Förstår ju att det knappast är något som kan publiceras nationwide i detta forum, men ett pyttelitet hint att bygga konspirationsteorier utifrån kan du väl bjuda på?

2008-07-07 @ 21:13:49
URL: http://stinnepigen.blogspot.com
Postat av: linnéa

Oh en Björnkännare ;) haha

2008-07-08 @ 16:49:59
URL: http://flyfranallt.blogg.se/
Postat av: mia

...det pinsamma är att när vi kommer dit och börjar hälsa på alla runt bordet ,,, stannar jag vid alex och försöker komma på var ja känner honom från...och han mig (gulligt av honom,,,eller vad säger ni) hahhaha... har aldrig träffats förr! ...och att ja absolut inte kände igen honom var nog bra för hans super-ego ; )

2009-12-22 @ 20:23:17
URL: http://babyfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0