Det är ingen idé - du är odödlig

image248

Alla gosedjur lever. Det finns några imbeciller som
inte tror på det, men detta är beviset.

För att man ska vilja ta sitt eget liv måste man väl i allra högsta grad ha inte bara
känslor, utan också egen vilja, handlingskraft, mod och rörelseförmåga.

Bessi, mitt favoritgosedjur sedan forever, försökte i natt begå självmord. När jag vaknade hade han (eller hon - jag vet inte. Jag har alltid trott att det var en han, men mamma sa när jag var 5 att bessi är ett tjejnamn)  hängt sig över elementet.

Jag anklagar givetvis mig själv just nu. Har jag inte visat tillräckligt med kärlek?

Bessi, jag har aldrig älskat ett gosedjur mer än jag älskar dig.



Kommentarer
Postat av: sunbreakthrough

Aaw, nu får jag lite dåligt samvete. Jag ska genast plocka fram mina gosedjur ur garderoben och krama dem lie ;)

2008-03-18 @ 00:09:44
URL: http://sunbreakthrough.blogspot.com
Postat av: knivlisa

Ja, bra, tack. Om man inte älskar sina gosedjur längre tycker jag att man ska ge bort dom till ett barn ett nåt.

2008-03-18 @ 09:19:21
Postat av: knivlisa

eller nåt menar jag. Fast man får välja barn med omsorg. De flesta är elaka.

2008-03-18 @ 12:26:06
Postat av: Markus

tycker fortfarande den ser mer ut som en tjock giraff än en hund..

2008-03-19 @ 15:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0