Håll käften!!!!!!!!!!

Varje dag när jag cyklar till jobbet är det några jag blir arg på.

 

Det är ännu fler som blir arg på mig. En kombination av att jag är klantigare i trafiken, samt att jag har mer överseende än de flesta av mina medtrafikanter.

 

Men ibland måste man ryta till.

 

På väg till jobbet finns en kort ministräcka där man måste köra på fel sida av gatan, för att kunna ta sig över till den rätta. I dag kom en gubbe och cyklade rakt emot mig där. Han aimade for att köra rakt in i mig, trots att det fanns gott om plats på hans andra sida. I skräck fick jag kasta mig upp på trottoaren för att överleva.

 

Gubben (asförbannad): - VII HAAAR HAFT HÖÖGERTRAFIIIK I SVERIGE I 40 ÅÅÅÅÅR.

 

Jag: - Nej i  41 ÅR SÅ HÅLL KÄFTEN!

 

 

Det är så skumt på nåt sätt, hur jag på notime lyckades räkna ut att det är 41 år sedan 1967. Och hur jag lyckades svara på ett så töntigt sätt. Att vara töntig är det bästa och mest irriterande vapnet!


Kommentarer
Postat av: fröken gud:

"Nej i 41 ÅR SÅ HÅLL KÄFTEN!"



HAHAHAHAHAHAHAHAHA! jag dör. du är ju bäst

2008-09-18 @ 12:02:02
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
Postat av: L

I 41 år, gu va du är rapp!

Jag skulle typ säga HÅLL KÄFTEN tillbaka...så snabbtänkt är jag :-)

Idag är jag 27 år och har varit det i 27 år.

Det går bra att du grattar mig på bloggen:-)

Ser fram emot att se Pelvis här snart!

2008-09-18 @ 12:09:50
Postat av: L

konstigt jag formulerade mig där,

jag har ju inte varit 27 år varje år direkt, det skulle ju va lite tokigt, blablablaflamsflams

2008-09-18 @ 12:14:18
Postat av: Alex

In the words of my generation: LOL

2008-09-18 @ 15:18:39
Postat av: Ruff

Mycket bra svarat. Visserligen cyklade du lika fel, men du hade ju ändå rätt

2008-09-18 @ 20:35:12
URL: http://tankarideer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0