Misshandel är inget att skoja om

Jag har en shellmack precis utanför där jag har flyttat till. Det är skitbra, för när jag har handlat på den riktiga affären är det alltid något viktigt jag glömt, och då kommer jag på det på vägen hem och kilar in på Shell och grejar det där. Som en liten tradition.

Shellkille: - Hej.

Jag: - Hej har ni ingen creme fraiche kvar?

Shell: - Nej tyvärr, gräddfil går väl bra.

Jag: - Skit också. Men ja gräddfil blir väl bra.

Shell (pekar på hemköpspåsen): - Du kanske skulle tänkt lite längre när du handlade?

Jag: - Ja, smart av dig, det ska jag tänka på nästa gång. Men det här funkar ju utmärkt, att gå in här. Så slipper man åka på stryk i alla fall när man kommer hem och har glömt saker..

Shell (förskräckt): - ????? .......................................(Börjar tänka på den folkkäre artisten)

Jag: - .... Alltså jag skojade bara.. Men det var kanske inte kul.



Kommentarer
Postat av: ColinZeal

Det var faktiskt askul! :D

2008-09-20 @ 18:48:21
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: knivlisa

Hehe, tack för uppbackningen.. Då ska jag fortsätta låtsas att jag är misshandlad.

2008-09-21 @ 23:42:38
Postat av: Alex

Haha, sånna där artiklar är så jävla skumma. Tidningen ska alltid skriva så mycket som möjligt om personen utan att skriva namnet. Det blir som leken "vem är jag/10 frågor"...

Hur stor poäng är det att visa en bild på personen om den är suddad liksom?

2008-09-22 @ 15:47:02
Postat av: Lisa

Till Alex:

Ja, och hur logiskt är det att måla en neger vit? Jag håller fullständigt med.



Och just det Lisa! Det är verkligen din blogg man ska läsa "för att ha koll" allt som folk pratar om i min värd, har du redan tagit upp här. Vet du hur bra credd det är till dig?

Helt suverän!

2008-09-22 @ 21:52:04
URL: http://hanky.se/fantastisk
Postat av: Alex

Lisa...det heter faktiskt afro-svensk...get with the program liksom

2008-09-23 @ 09:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0