Min isdansfavorit





Jag jobbar på en tv-tidning. Det finns en viktig regel man måste följa när man jobbar här, och det är att fråga alla kändisar man möter vad de ser på tv (till spalt i tidningen).

Det är ibland jobbigt att behöva fråga något så sjukligt irrelevant, som i dag på stjärnor på is-grejen. Jag känner mig som en dålig praoelev. Folk ba jaha vad är det med dig då miffo, här har vi trainat och kämpat som gnuer med isdans och ska va tv-stjärnor hela fucking hösten, och det enda du undrar är en liten konstig cp-grej...


Men... det kan också leda till heta möten:


Jag: - Hej, vad ser du på tv?

Kicken (Poodlestrummisen): - Jag ser inte på tv sedan Dallas slutade sändas. Av princip.

Jag: - Jag fattar precis. Vem var din favorit?

Kicken: - JR såklart.

Jag: - Vem var snyggaste tjejen?

Kicken: - Pam såklart.

Jag: - Jenna då?

Kicken: - Ja, i början. Sen blev hon tant.

Jag: - Vet du, jag hejar definitivt på dig i Stjärnor på is.

Kicken (varmt och ömt med kärleksfull blick ): - Kom, ge mig en kram.

Jag: - Mmmm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ray fick för lite utrymme.

2008-09-29 @ 18:35:17
URL: http://denperfekatpartnern.blogspot.com
Postat av: knivlisa

Var det han som var gift med Jenna?

2008-09-29 @ 20:16:46
URL: http://knivlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0