"Neeeeee jag inte luras"






Jag:
- Hej! Vet du var Ica maxi ligger? Det ska ligga här nånstans.

Man: - Ja det ligger lång lång härifrån. Först du går ner där, sen du går höger på rondellen, sen du går långt. Sen det ligger i höger sida. Kanske 20 minuter man kan gå.

Jag: - Haha, försöker du lura mig? Jag vet att det ligger precis här, typ.

Man: - Neeeee jag inte luras.

Jag: - Men.... Hemköp då? Det ligger också här. Vart är det?

Man: - Ja, du kan gå runt hörnet så du kommer dit.

Jag: - Okej tack.

Man: - Och där ligger Ica maxi också..

Jag: - Hahhha.. Jag visste det din lurifax!!


Sen gick jag omkring och köpte mjölk och sånt. Tyckte att mannen var en sån himla skön lirare. Drev med mig och allt. Folk gör ju inte det så ofta med okända tjejer vid köpcentrum.

Inte förrän vid tomaterna kom jag på det.

Det ligger ett MAX nånstans där han snackade om.

Så besviken. Men det var ju en bra felhörning.

Kommentarer
Postat av: n

man blir så ledsen, som när jag till min stora besvikelse upptäckte att hang-cock hette hancock...

2008-09-19 @ 08:44:40
URL: http://nooni.blogg.se/
Postat av: knivlisa

hahaha

2008-09-19 @ 08:56:31
Postat av: Julia

Lisa du är bäst! Mera sömnprat åt folket

2008-09-19 @ 09:02:27
Postat av: Alex

Hahaha! "Inte förrän vid tomaterna kom jag på det" - klockrent!

2008-09-20 @ 05:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0