Han misstänker nog inget

Jag är hemma igen!! Det har hänt så mycket när jag varit borta. Det viktigaste är utvecklingen av den här relationen.


Hon: - Vetuvad!! Vi är ihop!

Jag: - Va? Äre sant? Vilket huge step! Vad kul. Hur gick det till? (med tanke på den utdragna processen ser jag framför mig en aspampig ceremoni i nån sorts katedral med stora kristallkronor och en gosskör)

Hon: - Näe vi blev bara ihop.

Jag: - Jaha... Men vad kul. Är du kär då? (vill typ att hon ska bre ut förälskade smäktande känslor)

Hon: - Ja.. Det känns så. Men jag har inte sagt det till honom ännu.

Jag: - Hahaha. VA? Efter fem olika kärleksstadier har ni inte sagt det..

Hon: - ..Näe.. 


Det är så gulligt. Men jag hänger inte med. Att säga att man är kär är alltså ett helt eget stadie som inträffar efter att man har blivit ihop, nuförtiden?

Let alone säga jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: tove viola

first!

hälsa att om det känns som hon är kär, då är hon kär. det är hela grejen. eftersom kär är en känsla så är man just det om man känner det. det är en av de fetaste insikterna i mitt 22 åriga liv.

välkommen hem lisa!

2009-01-11 @ 23:50:59
URL: http://toveviola.blogspot.com
Postat av: Anna

You're back! Välkommen hem, skulle jag säga om jag vore i Sverige själv ;)



Är en ganska ny läsare men har blivit totalt beroende och fått resten av den svensktalande delen av mitt jobb att älska dig också. Du är helt fantastisk!

2009-01-11 @ 23:52:13
URL: http://annzah.blogg.se/
Postat av: Matilda

Välkommen hem, sköna böna!! Förstår att ni överlevde även hemresan - gött! Kram!

2009-01-12 @ 00:24:52
Postat av: Lisa

Haha! Då kom du hem från Indien samtidigt som min kompis Lisa, sånt tycker jag är humor.



Jag tror han förstår att hon är kär i honom eftersom de är ihop. De är ju efter ett tag man inte är kär längre!

2009-01-12 @ 00:46:08
URL: http://hanky.se/fantastisk
Postat av: Veronica

Du skriver sa hmla roligt. Ar glad for din kompis skull, men herre vad krangligt. Att ens definera de olika stadierna...vem gar och tanker pa sant?

2009-01-12 @ 01:48:39
URL: http://veronicaw.blogg.se/
Postat av: knivlisa

Tack alla! Jag har nackspärr och sitter just nu snett när jag skriver..

2009-01-12 @ 08:21:47
Postat av: Sara

hej lisa, skönt att du är tillbaka även om det varit mycket underhållande att läsa dina inlägg från indien. länkade till mina favoritbloggar (dig o spider) imorse, hoppas det var okej. läser alltid här men är dålig på att kommentera.

2009-01-12 @ 09:44:39
URL: http://sara123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0