Lördags

Jag är lite sen av mig, men jag råkade utlova bilder från i lördags.

Först kalas hos Hanna, en av världens bästa kollegor.



En dude jag bekantade mig med så jag kunde sno hans mössa sen. "Baktankar är förfogandets moder" är en mening jag sa under kvällen. Jag tyckte att det var väldigt djupt sagt just då.


Sen karaeoke. Andrea och Matilda i sina essen.


Frida och Maria var mycket coolare än vanligt. Kändes som att man var tvungen att prata engelska med dem för att inte känna sig löjlig typ. Men det blev bara surprise surprise ännu löjligare.


Carro och Lisa


Magnus och Matilda fick en hjärtlig stund.



Lite för hjärtlig. Jag minns att jag var lite avundsjuk.



Kommentarer
Postat av: sanna

Jag brukar också bli lite avundsjuk när man ser andra har roligt. Då går jag alltid dit. Det är så jag väljer festkompisar!

2009-09-22 @ 12:23:23
Postat av: knivlisa

Jag med, fast sen kommer man ibland på att det var roligare där man var. Gräset grönare.

2009-09-22 @ 12:51:00
Postat av: BIMBO

Hej!



Har du lust att kolla in min blogg?

Det är en UTVIKNINGS BLOGG med MASSOR

av BILDER! Jag uppdaterar flera gånger per

dag. Skulle vara skoj om DU ville titta in :)

http://bingobimbo.blogg.se

2009-09-22 @ 13:32:29
URL: http://bingobimbo.blogg.se/
Postat av: Anna

dom ser ju kära ut!

han var snygg ju.

2009-09-22 @ 13:56:50
URL: http://jajks.blogg.se/
Postat av: knivlisa

Dom är väldigt okära tror jag. Hon är väldigt gift. Tänk om jag just outade värsta intrigen :D

2009-09-22 @ 14:04:35
Postat av: Karolina

Vem är Magnus och kan jag få äta upp honom?

2009-09-22 @ 14:05:19
Postat av: knivlisa

Karolina: Han är en snygg, rolig och charmig kille i sina bästa år. Johannas bror. De flesta jag känner har någon gång varit kär i honom. Förutom Johanna då.

2009-09-22 @ 14:19:22
Postat av: Bloggfeld

Du vet ju att jag gillar dig och din blogg, och du får ju massvis av välförtjänt beröm av både mig och andra. Men hur tusan stavar du karaoke?

2009-09-22 @ 16:30:54
URL: http://www.metrobloggen.se/bloggfeld
Postat av: knivlisa

Hahaha.. jag stavar fel. bravo. Men det är 9800 som stavat så enligt google.

2009-09-22 @ 16:59:52
Postat av: HannahG

Vad faaaan har jag inte upptäckt din blogg tidigare för? Du e ju helt jävla underbar! Du har räddat min dag på jobbet ( Inte för att jag inte sköter mitt jobb,men du vet ) =P TACK!!!!

2009-09-22 @ 17:18:35
URL: http://hannahg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0