Mördardentisten.


image94



Jag tar tillbaka det där med att det är mysigt att gå till tandläkaren.


Jag har fått en ny tandläkare. (vissa kanske tycker att jag går till tandläkaren hela tiden och det gör jag också).

Jag saknar den söta tjejen och tandsköterskan som är taggade på hångelsnack och ignorerar mig to the bones.

Den nya tandläkaren är en polsk babuschka som går fram över min mun som en ångvält.

Hon kavlar upp ärmarna. Sedan sprutar hon in bedövning ganska snällt på ena sidan om tandraden. Snällt, så att man ska vaggas in i ett falskt mood av lugn. Sedan HUGGER hon in den på den andra sidan och högtryckssprutar in den svidande vätskan. Sådär så man hör hur munpulsådern spricker och tandköttet går sönder och tandroten skälver och nålspetsen trubbas av (jag har ett stort sår i gommen - det är sant).

Vid det det laget skrek jag faktiskt nästan. Eller gnydde väldigt högt.. Jag tyckte hon var helt sjuk i huvudet.

Och så sa hon:

- That wasn´t so nice was it, haha!

Haha? Sen borrade hon mig på ett sätt som påminde om en highschoolkille som först skjuter ner alla han ser, sen tar sitt eget liv.

Det mest bisarra var att Hard Rock Halleluja spelades på radion.

(bild från: kinaimoskva.blogspot.com)

Kommentarer
Postat av: Käpt´n Flint

Ajajaj, det låter inte skoj alls. Jag gör ett försök att pigga upp dig med ett litet julrim från mina poetiska vänner Lars Vegas trio:

"Midvinternattens köld och Tord sitta med Krister och limma
jultomteskägg på pappa som sov men vakna' av barnen som stimma.
Han sätter sig upp i julstjärnans glans och tror sig vara nån annan stans.
Från köket han hör en vidöppen kran; barnen har spolat en ishockeyplan"

Glad påsk!

2007-12-21 @ 21:14:15
URL: http://www.myspace.com/killingkittensswe
Postat av: knivlisa

åh tack kapten. Och GOD JUL!!!!!! Jag kommer inte ha internet nu på en vecka ;-)

2007-12-22 @ 00:12:25
Postat av: Anonym

Iuuuhhhh!!!! Inte konstigt att man får tandläkarskräck efter den behandligen! polska babuschkor borde förbjudas på tandläkarmottagningar!

2008-01-06 @ 16:48:58
Postat av: klara

HAHAHAHA HAAARD ROOCK HALLELUJA!! Åh. Jag älskar det här!!! Men jag tror att jag får ta 2008års arkiv en annan gång.. Du förstör mitt skolarbete!!

2009-01-28 @ 15:04:17
URL: http://klarastiger.blogg.se/
Postat av: klara

HAHAHA tänkte jag precis skriva sen såg jag att jag ju redan hyllat detta inlägg för ett halvår sen, hahaha!! :DDDD så sjukt bisarrt! i LVOE it!

2009-10-02 @ 08:25:23
URL: http://klarastiger.blogg.se/
Postat av: klara

inte att jag hyllat alltså, utan det som står i inlägget. är bisarrt. menar jag ju.

2009-10-02 @ 08:26:07
URL: http://klarastiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0