Bitchen om mig: Men guuuu vilken dryg tjej

 Igår blev jag utsatt för bitchar.


Jag var på Fjäderholmarna med några vänner. När vi skulle hem stod vi, precis som en miljard andra människor, på båtbryggan och flåsade i väntan på en vettig båt.

Två små förskräckliga barn hade hoppat upp på ett litet berg bredvid bryggan och låtsades leka, när dom i själva verket var uppfyllda av hat, självgodhet, ovänlighet, ouppfostran, okontrollerade kroppsrörelser, storhetsvansinne och överkänslighet på ett mycket dåligt sätt.
Andens frukter fast tvärtom.


Dom små besatta slynglarna slängde ner sina vattenflaskor, nerför det lilla berget, och skrek åt folk som stod på bryggan att de skulle slänga upp flaskorna åt dem igen.  Vilket folk gjorde. Om och om igen. Och de så kallade barnen, sa de TACK eller? Never. De var bara odrägliga och extremt gnälliga. Så jag roffade åt mig en av flaskorna och sa att jag skulle behålla den. Flaskans ägare började gnälla hejdlöst.

Jag: - Det man hittar det får man.
Demonpojken (jättenasalt och totalt ocharmigt): - Neeejjee ge mig min flaaska..
Jag: - Nej, den är min nu. Jag är törstig.

Demonpojken (gnäller så mycket att han nästan gråter men det är bara fejk): - UUäääää ge mig flaaaaaskaaaan.
Jag: - Okej, ge mig en puss då.
Demonpojken (gråter nu på riktigt, men det är också fejk): - UUUäääääääääää.


DÅ.

HÖR JAG VAD SOM FÖRSIGGÅR BAKOM MIN RYGG.


Under min tid i kön har jag lagt märke till 5 restylanebrudar. Jag har inte direkt haft något emot dem. Förrän nu.

För nu öppnar en av dem munnen. Och säger:


"MEN GUUUUUU VA PINSAM HON ÄR"

Jag hör det från flera meters håll. Jag ger den lille skitungen sin flaska och vänder mig om. Och tror först inte att det är sant.

Men då säger min vän Johan tyst:

-  Du Lisa. Det här är dom äckligaste tjejerna jag nånsin sett. När du höll i flaskan höll dom på och ba "Men shiiit vem tror hon att hon äääär, ge stackarn flaskan usch vilken otrevlig idiottjej vad håller hon på med, såååå dryg".
Och så hade Johan gett sig på tjejerna och muckat. Och nästan slängt en av dem i vattnet. "Ingen bitchar sig över Lisa" sa han.


Kommentarer
Postat av: Crazypill

ha en go kväll! =)

2007-06-08 @ 20:16:28
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Ida

Haha nej inte så, jag kanske uttryckte mig fel :P Men om jag gör så att bordet skakar lite så "jucka inte på bordet" :P

2007-06-08 @ 22:10:37
URL: http://idisen.blogg.se
Postat av: Mariakoden

Haha...Har läst en massa här på din blogg....gud så mycket kul!!!!!
=)

2007-06-08 @ 23:08:13
URL: http://www.mariakoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0