Dagens loser

image209


Jag:
- Hej ringer från *tidningens namn* jag söker Arvid (fingerat namn).

Arvid: - Du menar kanske Dahlén. Dahlén heter jag.

Jag (fattar först inget. Man HETER väl inte Dahlén): - Eh.. va?

Arvid (snusförnuftigt): - Ja jag vill inte minnas att vi stiftat bekantskap, du och jag.

Jag: - Menar du att du vill att jag kallar dig Dahlén.. I stället för Arvid?

Arvid: - Ja.

Jag: - Jaha Dahlén....


Hahhaha... Vissa människor är ju bara för konstiga. Vem tror han att han är egentligen.

(bild: http://moonbeammcqueen.files.wordpress.com/)

Kommentarer
Postat av: Gud fader

En ny liten blogg har uppfunnits. Än så länge är den lite tom, men snart tippar jag på att det blir Sveriges mest lästa blogg.
BIKTAMIG.BLOGG.SE, kallas den.

2008-02-28 @ 21:06:43
URL: http://biktamig.blogg.se
Postat av: Anonym

jag gillar inte reklam i kommentarerna men den där var ju rolig

2008-02-29 @ 10:04:03
Postat av: Markus

lite tom.. årtusendets underdrift, men ser fram emot att gå in där om ett halvår när det finns lite kul å läsa

2008-02-29 @ 16:44:53
Postat av: knivlisa

Hehe, jag tycker redan det finns en massa skoj..

2008-02-29 @ 16:56:45
Postat av: ...

ägd. rätt ut.

2008-03-02 @ 03:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0