Skit också det har gått över


Bild: myspace.com/brollejr


Jag intervjuade Brolle i dag.

Jag är seriöst orolig för mig själv.

Vanligtvis känner jag ju en ofattbar stor hybris när jag ska intervjua kändisar. Jag brukar liksom tappa fattningen helt och det är en ganska skön känsla på nåt sätt. Jag får kärleksanfall, andas onormalt, får Attention deficit hyperactivity disorder, kan inte äta, skakar med pennan och flackar med blicken. Ringer folk sen och skryter och härjar.

Folk brukar säga "jaja, fjortis, det där går över när du har träffat tillräckligt många".

"My ass" svarar jag då. "I will die from heartattacks meeting Johnny Depp". Vilket kanske fortfarande är sant.

Men i dag. Var jag kolugn. Satt där och softade. Brolle med sina brillor och jag med min helt stilla penna.

Så sad.

Men han var så sjukt mycket snällare och roligare än jag väntat mig. Fattar bara inte varför han måste posa sådär.


Uppdatering:

Bloggkommentatorerna påpekar att jag verkar lite avogt inställd till Brolle.

Men det är inte det som är grejen. Jag gillar honom, speciellt efter idag (men fattar fortfarande inte poset).

Jag är bara rädd att jag håller på bli kändisimmun. Saken är den att det har nog aldrig spelat så stor roll om jag gillat eller inte gillat. Jag avgudar med hela min varelse utan hänsyn till person, bara det är en kändis. 

Och Brolle gav mig en björnkram och luktade jättegott. Och när jag inte bröt ihop och svimmade av det är det något som inte är som vanligt. Något som är fel.

Kommentarer
Postat av: Cel'Dara

Men det som är ännu obegripligare är ju ändå vad han ser hos mesen Elin Lanto. Frågade du honom det? Vad han ser hos henne övergår mitt förstånd alltså...

Och du förresten, är han sådär overkligt "Johnny-snygg" i verkligheten oxå eller?

2008-07-09 @ 19:53:31
URL: http://celdara.blogspot.com
Postat av: Matilda

Nej vad avundsjuk jag blir! Har alltid velat träffa Brolle för att han verkar så trevlig i intervjuer och TV program osv :D

2008-07-09 @ 20:32:23
URL: http://yuiop.blogg.se/
Postat av: knivlisa

Åh Matilda hade jag varit mitt gamla jag hade jag känt mig lycklig och tillfredsställd. Nu känner jag bara jahapp. Men det var en jättegosig kram jag fick efteråt ;-)



Cel´Dara, men hon är ju snygg!! Det är kanske bara pr från bådas sida. Han släppte skiva i samma veva och och hon spelar in en nu.

2008-07-09 @ 21:00:13
Postat av: knivlisa

Och ja just ja, om han var snygg eller inte. Han är snyggare på riktigt än på tv i alla fall.

2008-07-09 @ 21:08:59
Postat av: J

Klart du var lugn, det var ju brolle, sveriges och förmodligen universums största ickekändis. Som att intervjua min mormor eller nåt ju ;)



Och angående tian i pissoaren så räcker det gott med en krona. Man ska inte slösa med ölpengarna i onödan.

2008-07-09 @ 21:46:25
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det är alltid så bra att läsa din blogg. Det är lite inside information. Bra bra bra!!!



Jag tänker mig nästan att ditt egentliga jag skulle vart som hon som träffar honom i "morgonsoffan" om du såg det?

Det är nog roligt att vara hysterisk, men det är samtidigt coolt att vara lugn!

2008-07-09 @ 21:48:05
URL: http://www.hanky.se/fantastisk
Postat av: knivlisa

Kreftan: En krona.. Hahha. Du skulle man kunna kalla honom "snålkissäckelupphöjttillenmiljard".



Lisa: Nej jag såg inte det!! Det hade varit bra som research.

2008-07-09 @ 22:11:01
Postat av: Ellis

Jag hade då svimmat av att få en kram av Brolle :-) Han är en riktig goding och verkar vara en go kille också. Så du har googlat dig och hittat till min blogg :-) Jag är här varje dag och kollar om du uppdaterat, jag har skrattat mycket medan jag läst. Gillar dig tjejen! :-)

2008-07-09 @ 23:08:19
URL: http://ellisbellis.blogg.se/
Postat av: joel

Ta det lugnt Lisa! Du kommer aldrig bli kändisimmun!

2008-07-10 @ 07:00:02
URL: http://www.joeljosefsson.blogspot.com
Postat av: David

Brolle är falsk, det är min bestämda uppfattning och jag grundar den på absolut ingenting.

2008-07-10 @ 09:37:34
URL: http://fourforthree.wordpress.com
Postat av: Evelina

Att Brolle Jr sägs vara snygg är för mig helt obegripligt. Han är ju skitful. Ohyggligt ful faktiskt.



Eftersom hans musik är så fruktansvärt dålig och aldrig borde få spelas, har han egentligen INGET som gör att han borde tilltalas eller bevakas av media.



Han har helt klart en självbild, som ej överensstämmer med verkligheten.



Hoppas nästan att han dör.

2008-07-11 @ 08:46:21
URL: http://www.hallkaften.co.uk
Postat av: Knivlisa

Evelina: David håller helt med dig. Inte det där om döden kanske men.

2008-07-11 @ 16:51:34
Postat av: Linnea Transchiöld

Ni verkar helt omedvetna om att det är Brolle som spelade loosermekis med hästsvans i Rederiet förr i tiden.

2008-07-13 @ 02:17:01
URL: http://friherrinnan.wordpress.com
Postat av: INGELAENGSTRÖM

JAG TYCKER ATT DU ÄR EN AV MINA FAVROITER

JAG TYCKER OM ALT OCH DINA UNDEBARA LÅTAR SOM DU

SKRIVER

VI SES PÅ DIGGILOO

JAG OCH MIN KOMPIS LOTTA JAG HETTER INGELA

ENGSTRÖM BOR I FISKESJÖ DÄR TRIVS JAG BÄST

KRAM INGELA.E

2009-06-17 @ 19:25:38
Postat av: Anonym

JAG TYCKER ATT DU ÄR EN AV MINA FAVROITER

JAG TYCKER OM ALT OCH DINA UNDEBARA LÅTAR SOM DU

SKRIVER

VI SES PÅ DIGGILOO

JAG OCH MIN KOMPIS LOTTA JAG HETTER INGELA

ENGSTRÖM BOR I FISKESJÖ DÄR TRIVS JAG BÄST

KRAM INGELA.E

2009-06-17 @ 19:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0