Stuck i stinkande syndaflod



bild: tropikresor.se


Jag var på boxning för några dagar sen. På golvet satt en kvinna som skulle vara min boxpartner. Redan vid första anblicken förstår jag att något inte är normalt.

Hon är dyngsvettig. Svetten svettas. Den forsar som ett Niagarafall under hennes armhålor, porlar som en medelstor bäck mellan hennes bleka bröst, sprutar som en högtryckstvätt ur porerna i pannan och plaskar (kom inte på något mer vattenord)  som en syndaflod ur handflatorna.

”Jag tränade aerobics nyss” säger hon hurtigt.

Fine, tänker jag. Hon lider av svettiga svettningar, men jag ska inte förskräckas. Jag kan ju ha mina egna boxhandskar så blir det inte så blött.

När jag går till handskhörnan pustar hon:

-    Nej, du behöver inte hämta. Jag har hämtat. Vi kan ha samma handskar för man slår ju en åt gången!!

GAAAAH.

Och så ler hon givmilt och systerligt med hela ansiktet och jag skäms och kan inte hämta egna handskar. Jag är så löjlig. Vill inte såra henne. Det är ju bara svett. (Vad jag inte vet då att vi ska pressa både ben och rygg mot varandra senare. Hela jag blir full av hennes svett.)

Som om inte det är nog.
Hon har en obegripligt fruktansvärd andedräkt. Man tror ju att man ska hoppa omkring och röra sig och inte känna. Men när jag står med mitsarna och hon slår mot mig, så avgrundshulkar hon ur sig andedräkten rakt i mitt ansikte. ”Hööööhh- hööööööhh-höööööööh”.

Och jag lider såå. I en timme. Men kan inte säga eller göra något för jag vill vara snäll och tar bara emot.

Kommentarer
Postat av: Johanna

usch då, jag lider lite med dig.

eller egentligen ganska mycket!



är själaglad över att jag råkade snubbla över din blogg, du skriver så mycket lustiga saker =)

2008-10-09 @ 17:15:29
URL: http://ovart.blogg.se/
Postat av: rebecca

Svett är svinäckligt!

Den äckligaste svetthistorien jag hört är när min syster var på konsert med massa punkare. Litet rum, lite luft och folk utan tröja.. Svettigt. När hon dansar som bäst blir hån hårt knuffad av en kille utan tröja, hans rygg rakt i hennes ansikte. Hon känner hur det börjar rinna i ansiktet under näsan, och tänker faaaan nu blöder jag näsblod. Men efter en titt i spegeln så inser hon att nej, det är inte blod utan svettig svett..!

2008-10-09 @ 18:13:58
URL: http://fruhemlig.blogg.se/
Postat av: Alex

eeeuuuuwww...nasty

2008-10-09 @ 18:20:54
Postat av: Anonym

En jag tränar med tipsade om din blogg...

bara så att du vet så kommer jaq inte på boxningen framöver.

2008-10-09 @ 19:09:38
Postat av: Parisa

Den sista meningen var som tagen ur en berättelse om våldtäkt. Boxning, förövrigt, sjukt roligt!

2008-10-09 @ 19:12:25
URL: http://www.1000apor.se/blogs/parisa
Postat av: it's maggan bitch

HAHAHA oj, jag hoppas verkligen inte att det är tjejen inlägget ovan handlar om som skrivit den anonyma kommentaren. Riktigt pinsamt, i så fall.

2008-10-09 @ 19:23:51
URL: http://stilljune.blogg.se/
Postat av: knivlisa

stilljune: iiiiiiii. nu blev jag orolig på riktigt. Men det låter som ett skoj.



Parisa: Ja, faktum är att jag kände mig utsatt på samma sätt när jag skulle duscha sen. Det gick liksom inte att bli helt ren. Men jag vågade inte skriva det.



Usch, förlåt anonym om du är den riktiga tjejen. Eller förlåt och förlåt.. Konstigt det här blev.

2008-10-09 @ 22:30:26
Postat av: Ida

Hahaha du är så jävla skön! "Eller förlåt och förlåt.. Konstigt det här blev."

Haha =)

2008-10-10 @ 00:31:41
Postat av: Camie

Haha! Jag dööööööööööör! Tänk om det hade varit en medelåldersman full av zvett OCH hår ist!!

2008-10-10 @ 01:54:46
URL: http://lacamila.blogg.se/
Postat av: Anonym

men guud så löjlig du är!!

2008-10-10 @ 09:56:59
Postat av: Mikaela

Eeeen gååång när jag gick i 4de klass så luktade fete johanna ( jupp vi kallade henne de och gör än idag och jag skämms inte för hon är feeeet) svett och jag spydde.



Va har hänt med Linus btw? Snackar han inte i sömnen längre eller vad? Jag vaknade härrom natten av att jag skulle "spärra mitt x id kort för nu e de faaan nog" (skrek jag) Sen vakna jag och va skit sur på honom. Tror jag har dolta agressioner för honom!!!

2008-10-10 @ 10:52:42
URL: http://www.meiandmikaela.blogspot.com
Postat av: knivlisa

Jo han gjorde det nån gång men jag glömde bort att skriva om det och nu kommer jag inte ihåg vad han sa. Nu är han på jobbresa så jag är mest glad att jag får sova!



2008-10-10 @ 11:10:40
Postat av: link

lite tjejigt trots allt med svett-skräck. hur farliot kan det va? Visst inte optimalt, men så är det ju med sport. tänk er fotbollsvm-spelare som springer omvägar kring varandra för att slippa komma ikontakt med motspelarnas svett och odörer.



Nej, bit ihop sklainen.

2008-10-10 @ 18:15:49
Postat av: knivlisa

linus: Jajaa, men fotbollsspelare är sexiga. Sexig svett är inte äckligt på samma sätt. Den här svetten var bara vidrig. Om det hade varit en snygg tjej hade det varit en annan grej också. Fast linus jag tror faktiskt inte du förstår hur svettig hon var. Jag lovar att du också hade blivit jätteäcklad.

2008-10-10 @ 18:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0