Joels bravader




Lappar är det bästa som finns. 

När jag var typ nio lade jag min första lapp i Andreas B:s jacka. Det stod "LOVE / L+L". Det andra L:et var min bästa kompis Lisa som var kär i samma kille. Ingen fick honom.

Det tråkigaste med att vara ihop, är att man inte ger folk lappar. Så jag är bud med lappar till kompisars span  i stället. 

Joel blev kär i en kocktjej (like the sound of that in english) i köket på ett ställe igår.

Efter att hon fått lappen började hon hälla upp såsen på ett klumpigt sätt och blev alldeles stissig och svettades som en häst. Så söt så.

Men hon är tydligen ”In a relationship” enligt Joel som immediately kollade upp henne på FB.


Kommentarer
Postat av: Mirja K

hahaha cockgirl!!

2008-10-02 @ 12:14:16
Postat av: Markus

Åh, jag älskar också att ge tjejer lappar. Och få, framför allt

2008-10-02 @ 12:33:57
Postat av: link

Vi ska ge lappar!!! Bättring utlovas

2008-10-02 @ 12:45:07
Postat av: Anonym

Åh! jaha!

2008-10-02 @ 13:08:31
Postat av: lovelyn

Jag fick en sån servettlapp av en bartender på Rival. Vi skickade den fram och tillbaka med komplimanger och frågor tills han muntligt bad om mitt telefonnummer. "Jag kan ta ditt" svarade jag.

Nähä, det gick inte för sig. Jag tror att han också var "In a relationship" men han flörtade hejvilt utan att svettas det minsta eller spilla en enda droppe sprit.

2008-10-02 @ 15:23:45
URL: http://lovelyn.blogg.se/
Postat av: n

nejnejnej.. oh lisa, den där joel ger mig rysningar han är liksom den där stråiga mannen med laserblick på andra sidanrummet som skriver slisk lappar och stalkar folk på facebook.

2008-10-03 @ 06:44:25
URL: http://nooni.blogg.se/
Postat av: Jocke

Aha....Facebook! Jag läste FB som Flashback och fick skummisvibbar.

2008-10-03 @ 15:04:18
Postat av: Anna

åh jag älskar att det finns fler än jag som fb-stalkar! så killar gör också sånt?

2008-10-04 @ 22:21:14
URL: http://kvitter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0