Bodström och Ph känner varandra

Igår var jag och mina kollegor på Café opera.

Sanna och Anna vars bilder jag också snott


Vi träffade Lena Ph. Sinnessjukt stort för mig.


Och Thomas Bodström. Jag älskar den här bilden. Den ser ut som den som hamnar i tidningen dygnet efter en hemsk flygkrasch. Vi (amerikaner) förolyckades och detta är sista bilden som togs medan vi var i livet.
"R.I.P Sanna, jag är så tacksam att du fick uppleva en sådan glädje dina sista timmar i livet" skulle det stå på små lappar bredvid den inramade bilden.
Fast vi ser också ut som en reportagebild i en amerikansk kontroversiell motsvarighet till Året runt. På sidorna där man skriver om annorlundare familjekonstellationer. Typ "We share one husband, he´s got enough love for us both".



Lena och Thomas.

Thomas kände av någon anledning Lena Ph. Sanna och jag tyckte det var intressant.

Vi: - Känner ni varandra bara för att ni är kändisar?

Thomas: - Va.. nä.. jag vet inte.. Jag kommer inte ihåg när vi lärde känna varandra.

Vi: - Men.. Du måste väl minnas första gången du träffade Lena Ph?

Thomas:
- Nä, det var väl någon gång. Det minns jag inte.

Vi: - Men.. Men....

Det är konstigt det där. Jag skulle så gärna vilja veta hur det funkar. Om kändisar känner varandra för att de är kändisar. Som Skarsgård och Björn.

Bloggkommentatorerna har skrivit bra om detta.

Kommentarer
Postat av: Anna

Mmm vi var så snygga Sanna och jag.

2009-08-11 @ 11:33:25
URL: http://aenilsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

har du tänlt på en sak att på första bilden är båda blonda, andra bilden har båda brunt/svart hår och på den tredje står ni i färgskala...



jag tycker det är mycket finurligt!

2009-08-11 @ 11:39:49
Postat av: kniv

Japp det är ni.

2009-08-11 @ 11:40:06
Postat av: Anonym

har du tänlt på en sak att på första bilden är båda blonda, andra bilden har båda brunt/svart hår och på den tredje står ni i färgskala...



jag tycker det är mycket finurligt!

2009-08-11 @ 11:40:16
Postat av: knivlisa

Anonym: HAHAHHAHAHA vad smart du är!

2009-08-11 @ 11:40:58
Postat av: Matilda

Du och Lena är lite lika... :)

2009-08-11 @ 11:49:21
URL: http://matildaolofsson.devote.se/
Postat av: Beccan

Lena PH ser ut som din biologiska mamma på bilden med er två! Häftigt

2009-08-11 @ 12:04:24
URL: http://ninjaberit.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

HAHAHAHA!

Du är så jäkla knäpp så det typ...inte går.

På ett bra sätt.

Obs. På ett väldigt bra sätt.

2009-08-11 @ 12:04:37
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: P

Huva! Har du ngn aaaning om hur söt du är mänscha!?

Ujuj.

2009-08-11 @ 12:24:27
Postat av: Linda

hahahaha, det där med flygkraschen gjorde min dag. så sjukt kul... =)

jag bara älskar din humor, knivlisa!

2009-08-11 @ 12:26:51
Postat av: Daniel

Men ALLA KILLAR känner ju till Lena Ph:s mickstativ och hennes juckande!!!

2009-08-11 @ 12:49:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Julia

Alltså du och Lena är lika tycker jag! Kolla bara ögonen. Cool... :)

2009-08-11 @ 12:49:49
URL: http://prick.blogg.se/
Postat av: Thess

Du är så underbart snygg, Lisan...keep up the good work!

2009-08-11 @ 12:57:33
Postat av: Nathalie

Gud vad söt du är!! Lena och du är faktiskt ganska lika =)

2009-08-11 @ 13:38:02
URL: http://nathaliegustavsson.blogg.se/
Postat av: Benitas och Mattans Annika

Jag har också träffat Lena Ph. Eller "träffat och träffat" - Lena smällde upp en toadörr på min fot inne på Debaser, då vi var på Calle Real-konsert. Jag skryter ibland om att jag träffat Lena Ph. Vi är nästan som kompisar. Hon ursäktade sig så hemskt mycket och jag sa "det är lugnt, ingen fara". Jag önskar såhär i efterhand att jag funnit mig och sagt att "det är lugnt, det gör ont en stund på natten men inget på dan ..."

2009-08-11 @ 13:40:17
Postat av: knivlisa

Annika: Haha! Shit vad kul om du hade sagt det.

2009-08-11 @ 13:43:18
Postat av: knivlisa

P och Thess: :)



2009-08-11 @ 16:26:41
Postat av: Käpt´n Flint

Ha ha! Jag kan bara instämma i hyllningskören. Din skruvade tolkning av Bodströmkortet var lite för roligt. Du får ta o lugna ner dig =)

2009-08-11 @ 18:36:39
URL: http://www.myspace.com/delorymusic
Postat av: lisa

Fasen, det där har jag också funderat över. Det verkar som om alla kändisar antingen känner varandra eller har fått reda på att de bör bete sig som om de gör det. Vännerlistorna på twitter är ett bra exempel på det. Helt osannolika kombinationer och alla hänger med Marta Stewart och P Diddy

2009-08-12 @ 00:51:55
URL: http://schmut.net
Postat av: knivlisa

Lisa: PRECIS!!! Jag har också tänkt på just twittergrejen. Okej att perez hilton känner alla men resten..

2009-08-12 @ 09:20:16
Postat av: Ylva

Whooha, vilken kändisspaning! Bodström är snygg (och ni också såklart).



Min make har jobbat ihop med Lena PH:s syster och hört dem prata i telefon, men han kunde aldrig berätta något bra skvaller, grabbar fattar junte!

2009-08-12 @ 16:27:21
URL: http://yfronten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0