Härmar min taktik

Nattens sömnprat:

 

 

Linus: (Knuffar mig in mot väggen upprepade gånger)

 

Jag: SLUUUTAAAA.

 

Linus: …..Vad är det?

 

Jag: Eh. Du knuffar mig ashårt in mot väggen.

 

Linus: Jaså?

 

Jag: Varför gör du det.

Linus: Jag kommer inte ihåg. Vad hemskt. Helt sjukt.

 

 

5 minuter senare:

 

 

Linus: (Rycker i kroppen jättesnabbt)

 

Jag: SLUUUUTA.

 

Linus: MEN VAD ÄR DET.

 

Jag: Men vad är det SJÄLV. Du hoppar i kroppen. Hela sängen är ett katastrofområde.

 

Linus: Jaså?

 

Jag: Varför skakar du så?

 

Linus: Det vet jag inte. Vad dumt! Helt sjukt ju.

 

 

Jag anar ett mönster. Han har börjat härma MIN taktik och manövrerar bort ansvaret. Ibland ångrar jag att jag skriver så smarta saker.

Igår:

 



Kommentarer
Postat av: Markus

Haha det är ju helt sjuuukt vad han håller på. Sover du någonsin en hel natt?

2010-06-15 @ 12:32:34
Postat av: Ferferi

Är alla nätter så här dramatiska?

2010-06-15 @ 12:43:07
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/
Postat av: Annikasan

Hahaha! Men du får inte blama Linus. han vore ju dum om han INTE härmade dig. Jag menar, så smart som du är!

2010-06-15 @ 13:10:18
URL: http://annikasan.blogg.se/
Postat av: knivlisa

Markus: HAH. Nej. Det är som att ha en bebis. Det var därför han var utklädd till det på maskeraden.



Ferferi: Japp.



Annikasan: Då vill jag ha en dum kille.

2010-06-15 @ 14:45:44
Postat av: Heffler

Haha! Det bästa är att tekniken är ofelbar. Jag brukar själv köra med den då och då. Det är så skönt att se den tomma blicken på mottagaren.

2010-06-15 @ 17:52:37
URL: http://www.heffler.blogspot.com
Postat av: Käpt'n Flint

Fan Kniven, du borde ju bli politiker. Tänk en skjutjärnsreporter som bara: "Jahaja, vad menar du egentligen med att det är dumt att bygga snabbhäst-och-vagn mellan Bluttebläh och Ärtanpärtan när du själv sagt att vi ska bygga det?"



Knivlisa: "Va, sa jag det? Det är ju helt sjuuuuukt!"



Jag tror nog att Agenda skulle kunna få upp tittarantalet lite då.



PS. Lite inside-info för er som orkar läsa min kommentar. Knivlisa är egentligen en jättetjock World of Warcraftnerd med sjukt livlig fantasi och tjejen på bilderna är bara en sjukt efterbliven snygging som tror att hon heter det som man kallar henne. Prova gärna nästa gång att skrika "Mammeluck-Gerda". Tro mig, hon kommer att svara.



Men i alla fall, ni behöver inte säga det här till någon. Det blir våran hemlighet DS.

2010-06-15 @ 20:41:26
URL: http://www.myspace.com/delorymusic
Postat av: fanny

Satan, det är det som är nackdelen med att ha en blawg.

2010-06-16 @ 10:11:18
URL: http://arsinoe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0