Annikasans barnkalas

Annikasans kalas igår var roligt. Hon välkomnade oss i dörren, såhär:



INGA KILLAR BARA TJEJER KILLAR ÄR ÄCKLIGA, basunerade hon som sagt ut. 
(en liten stund funderade jag på om jag skulle ge henne ett presentkort till psykologen i present).



Vi fick varmkorv:



Sen lekte vi Mariekexleken - försten att vissla efter 5 mariekex.



Och så lekte vi viskleken. Mitt bidrag var Borrmaskin, för jag skulle se om det blev Porrmaskin. Det blev det inte. Boring.



Och hela havet stormar:



Sen hade vi fiskdamm bakum duschdraperiet. Det var både frukt och russin i godispåsen, så självklart ställde jag till med en scen:



Kommentarer
Postat av: Annikasan

Ååååh, ett presentkort hos psykologen! Det skulle ha vart nåt det. Det är ju så faaasligt dyrt att gå till psykologen ju.



Fast å andra sidan fick jag de absoult finast presenterna man någonsin hade kunnat tänka sig ändå.



Kram!!!

2010-05-29 @ 21:41:00
URL: http://annikasan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe. Fan vilket förvirrande inlägg =) Barnkalas alltså?

2010-05-29 @ 21:51:10
Postat av: Ferferi

BARNKALAS! Fasiken vad roligt.

2010-05-30 @ 02:13:03
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/
Postat av: Kusin Aussie-Tilda

Haha! Frukt OCH russin?! Du menar att russin inte är frukt? Gäller det andra torkade frukter alltså? ;)

2010-05-30 @ 05:24:34
URL: http://tildazinha.blogspot.com
Postat av: david

du ser ut som en liten docka lisa :) helt söt

2010-05-30 @ 14:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0