Igår i bilder

I går hade vi årets första asfaltsfest på jobbet. Eller urban picknick som det heter i folkmun.



Vi var ganska lugna om man jämför med hur det var förra året:







Sen kom Magda också. Vi gick till m/s Gerda. Där träffade vi Kicken. Är det någon som minns mitt heta möte med honom för ett par år sedan?



En väldigt rolig sak är att de har EXAKT lika hår, han och Magda. Speciellt bakifrån. När man skulle gå runt och leta efter Magda blev man jätteglad och skrek "DÄR ÄR DU JU! VAD LÅNG DU BLIVIT", men då var det alltid Kicken.


Vi fortsatte att prata om Dallas. Han har hela boxen och det är det enda han kollar på. Bra kille det där.

Sen ville jag också ta kort med Kicken men då kom hans kompis och trängde sig mellan. Losermarodör tänkte jag, men sa inget.




Sen sov Magda över. Jag bjöd på frukost och gjorde till och med scrambled eggs. Otroligt snällt faktiskt.



Kommentarer
Postat av: Heffler

Skönt att se att Vildungen lever. :)

2010-05-13 @ 17:06:02
URL: http://www.heffler.blogspot.com
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

otroligt snällt av dig. men vilken odåga han var losermarodören!

2010-05-13 @ 17:09:18
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Empan

Ska du inte förklara blodet? ;(

2010-05-13 @ 18:28:28
URL: http://empolie.blogg.se/
Postat av: knivlisa

Om någon är intresserad javisst :D. Jag skar mig på ett glas som jag glömt bort var trasigt. Jag bloggade om det då, förra året.

2010-05-13 @ 18:32:34
Postat av: Natasha

Vilken härlig asfaltsfest!

2010-05-13 @ 18:46:15
URL: http://www.natashasblogg.se/
Postat av: Richard

Det roligaste är Lisas besvärade/irriterade min över Loosermarodören... :D

2010-05-13 @ 20:39:01
Postat av: Nanna

Mäh då måste jag ju få skryta om att jag översatt en drös DVD-Dallasavsnitt. (Ja, de beställer nya till DVD:erna.) Det är sällan folk uppskattar just de äldre pärlorna. Alla vill bara höra om "Det regnar köttbullar´" jämt... Så fick jag in det med.

2010-05-13 @ 20:58:33
URL: http://www.sosf.blog.com
Postat av: becca

Med tanke på Raka Arsel och Matah Hunden på facebook vill jag tipsa dig om Tung Pung från Kina/Japan. Han verkar vara en trevlig kille. Hör egentligen inte hit men tänkte att du kanske ville veta! ;)

2010-05-13 @ 21:27:45
Postat av: Elle

En bra kille? Nja, säg istället att han är en loooser! Vilket han är.

Innan han träffade Carola dejtade han min kompis i cirka tre månader men GJORDE SLUT PÅ SMS! Sjukt... Han är för tusan vuxen! När jag såg sms:et han hade skickat tappade jag hakan helt! Verkar som att mannen tror sig vara någonting... Han skrev ungefär i stil med "tror inte vi borde träffas nåt mer. Du är en grymt bra tjej men jag måste vara själv, har inte tid för ett seriöst förhållande bla bla" Hon ringde honom direkt, inget svar. Skickade sms att det var dåligt av honom att inte ens RINGA för att säga det... "Förlåt" tillbaka. När dom sedan var på samma ställe ett par helger efteråt sa han hej och gick förbi...

Är du fortfarande lika förtjust i honom?

2010-05-14 @ 00:27:09
Postat av: knivlisa

Elle: OJ! Haha jag ÄLSKAR när folk skriver skvaller i kommentarsfältet!!! Jag måste säga att jag är desto mer förtjust i honom nu. Tack för infon.



Nanna: WOW!! Så sjukt ballt. Jag är helt oironiskt. Det är ju verkligen jättecoolt. Jag ska också köpa boxen.



Becca: Ja det är någon annan som tipsat om honom också.. Men Matah och Raka är kanske fejk. Folk säger det.

2010-05-14 @ 09:43:05
Postat av: knvilisa

Elle: Eller alltså, det var ju skittaskigt så klart mot din kompis. Men jag gillar verkligen när kändisar gör bort sig. Det var bara det.

2010-05-14 @ 09:45:25
Postat av: Elin

Åååh, I love you, Knivis!

2010-05-14 @ 13:52:05
Postat av: Rebecca Utan Räkor

DITT FINGER!! :O

UUUUSCh

2010-05-14 @ 20:08:09
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: sofia

öhm, det står säkert med stor text i någon av dina inlägg var du jobbar och vad du jobbar som. men är ny läsare på din blogg och lyckas inte hitta det..

ja, var jobbar du och vad jobbar du som ? ;)

2010-05-17 @ 14:41:15
URL: http://sofialindquistt.blogg.se/
Postat av: knivlsia

Jag jobbar som reporter på Frida förlag!

2010-05-17 @ 16:50:51
Postat av: Maria

Åh. Kicken är en fantastisk man på alla vis. Haha. Åh. Hjärta!

2010-05-17 @ 21:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0