Skyll dig själv då.

image83


Liten unge:
- Hallå.

Jag: - Hej, är din pappa hemma?

Ungen: - Ja.. PAPPA DET ÄR NÅT TILL DIG.

Pappa: - Hej hopp.

Jag:  - Jag heter Lisa och ringer från *tidningens namn* vill du ha den för 30 kr veckan?

Pappan: - Javisst jag ska bara tittelititta när konkurrenttidningen går ut.

Jag: - Ok........... Eh......  Du...

Pappa: - Ja?

Jag: - Vilka konstiga ord du säger. Hej hopp och tittelititta. Blir man sån när man är småbarnsförälder?

Pappan: - Jappselijapps.


(bild från www.bloggarna.se)


Kommentarer
Postat av: Sofi

Haha...eller så har han tittat för mycket på Simpsons ;P

2007-12-04 @ 13:25:08
URL: http://sofinordin.blogspot.com
Postat av: knivlisa

Ja, han var inte normal i alla fall. Han verkade skitskön i början (och verkade vilja köpa:) så jag var mitt charmigaste jag. Danger. På slutet sa han typ "om du var här på riktigt skulle jag köpa dig" "Du verkar så himla underbar". Hans kids sprang för fasen omkring där, och han hade minsann en fru i krokarna.

2007-12-04 @ 19:19:10
Postat av: Käpt´n Flint

Han började väl inte typ "Well helluuuu ladie! How is you dooing?" i så fall blir jag lack, det där är ju mitt patenterade move (eller nja). Bloggen blev ju iallafall underhållande i vanlig ordning =)

2007-12-04 @ 22:08:28
URL: http://www.myspace.com/killingkittensswe
Postat av: Lisa Ä

Hihi.. man kan nog bli lite skadad. Har hänt att jag kommit på mig själv med att stå o vyssja kundvagnen i mataffären...

2007-12-05 @ 09:45:09
Postat av: knivlisa

Lisa Ä: Hahaha det är ju skitkul. Var glad så länge du inte tar fram bröstet och stoppar ner det i vagnen.

2007-12-05 @ 11:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0