Finns väl ingen anledning att skrika på mig

Nattens sömnprat:

Linus (gormar): - MeNNNNN du har ju INGEN KOOOLLL!!

Jag (vaknar med råge): - Va?

Linus:  - Så där gör man inte.

Jag: - Är det mig du pratar om, vad gjorde jag nu då.

Linus: - Vi var ute och övningskörde, och du körde nästan på gångtrafikanterna. Du bara sket i dem.

Jag: - Oj då, det var väl hemskt. 

Linus (får fnatt): - Ja. DET ÄR FAKTISKT DET. Det är det viktigaste som FINNS när man är ute och kör, att inte köra på gångtrafikanterna.

Jag: - Ja, men Linus, nu var det ju faktiskt en dröm.

Linus: - Ja.

Jag: - Jag ser ju upp för dem när jag live-kör, eller hur.

Linus: - Mmm.

Jag: - Dåså.


Imorse kom han in och sa "Jag skrek på dig i natt va? Det kanske är för att jag inte skriker på dig i verkligheten. Jag måste få utlopp för det på något vis."

Kommentarer
Postat av: fatso

Jag har också nattliga saker för mig och får reda på följande av min flickvän;

Jag skrattar i sömnen

Jag kan säga vulgära saker (typ; sug min kk din hra) o sen försöka få henne att utföra detta.



2008-08-14 @ 13:11:19
Postat av: Kattis

haha, min pojkvän är precis likadan när han sover..sjunger o pratar..Inatt vaknade jag av att han låg o sjöng pinks låt. Jag frågade vilka han sjöng för o han svarade att han sjöng för några kids, sen somna han om..hehe..

2008-08-14 @ 14:38:42
URL: http://flyborg85.blogg.se/
Postat av: knivlisa

hahahha, Några kids. Det är ju alldeles underbart.

2008-08-14 @ 15:04:18
Postat av: link

Älskling. Du borde tala om för allmänheten hur lugn jag är när vi är ute och övningskör (möjligtvis lite för raljerande enligt blogginnehavaren)! Jag kanske är skräckslagen när vi är ute och kör, men inte märker det och tar ut det på natten istället genom att fabricera farliga situationer och tokskälla... :)

2008-08-14 @ 17:18:49
Postat av: R

har inte denna linus ngn blogg?

2008-08-14 @ 19:29:21
Postat av: knivlisa

Nej oh nej de har han inte. Min Gud. Vad han skulle hämnas då. usch. han kommer inte skaffa blogg.

2008-08-14 @ 23:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0