I puckin don´t fniss.



Bild: Expressen.se


Jag intervjuade Charlotte Perrelli för några dagar sedan. Nu håller vi på att maila lite, om bilder och grejer. 

Hon är alldeles go på mail, den kvinnan. Skriver "Kram" när jag skrivit "Mvh" och sånt. 

Vissa skulle kanske bli irriterade på folk som skriver "fniss" mitt i sitt eget mail. 
Hon gjorde det nyss. 

Jag tycker både att det är alldeles bedårande och blir samtidigt chockad. Det är så modigt på nåt sätt.

Jag trodde inte att någon i hela världen skulle erkänna att den fnissar. Man skrattar eller så skrattar man inte. Men man säger ju inte om sig själv att man fnissar. 

När någon säger att JAG fnissar skulle jag lätt kunna skjuta en harpun genom skallen på´n.

Kommentarer
Postat av: Cel'Dara

Men alla är inte lika tuffa som Knivlisa vettu! ;-P

2008-08-06 @ 16:39:16
URL: http://celdara.blogspot.com
Postat av: knivlisa.blogg.se

Nej. Sant.

2008-08-06 @ 17:32:43
Postat av: Mikey

fniss

2008-08-07 @ 00:10:01
Postat av: Angelica

hehehe :D vad har du för roligt jobb som får intervjua kändisar :D ?

2008-08-07 @ 02:09:52
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: knivlisa

Angelica: Jag är reporter på en expressenbilaga

2008-08-07 @ 15:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0