Jag önskar han kunde ha en sån identitetskris när han var vaken

image136


Linus pratade i sömnen i en hel timme i natt. Snackade en massa goja och dividerade om torv och skog. Man kan ju glömma att man ska kunna sova, så jag låg där och hoppades att han skulle säga något som jag åtminstone kunde skratta åt. Fruktansvärt irriterande, men till slut kom det, med råge:

Linus: - Jo men det är nåt med Lisa..

Jag (yes here it comes): - Va, vad är det med Lisa?

Linus: - Ja men jag undrar en sak. Är det du eller jag som är Lisa?

Jag: - Du.

Linus: - Va....? Nej det är väl du?


Kommentarer
Postat av: N

åh lisa, ja önskar min A och linus kunde sova i samma rum, sen prata med varandra i sömnen.. vilken givande konversation.

2008-01-26 @ 13:09:41
URL: http://nooni.blogg.se
Postat av: kniven

haha ja, vad sjukt. Det har säkert hänt en massa gånger i historien, att folk pratat med varandra i sömnen och kommit fram till fantastiska saker och sen får dom aldrig reda på det.

2008-01-26 @ 13:15:16
Postat av: Steinlinn

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2008-10-10 @ 11:25:57
URL: http://steinlinn.blogspot.com
Postat av: tina

Skulle man kunna få låna den där linus nån gång? han får mej ju att skratta även fast jag inte träffat han..eller så kanske det är du som får mej att skratta..det är ju trots allt du som skrivit det. Skulle man kunna få låna dig då?

2009-02-26 @ 00:51:54
URL: http://pallabralla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0