Jo, inte undra på att det kommer bli stora förändringar.


image100

Jag drömde i natt att mina tänder hade ramlat ut. Jag har för mig att det enligt något drömtydningslexikon betyder att det snart kommer att ske stora förändringar i mitt liv eller nåt. Spännande.

Men i alla fall.

Jag gick till tandläkaren.

Jag: - Hej!, Mina tänder har ramlat ut. Kan jag få nya?

Tandläkaren: - Javisst det går bra.

Jag: - Okej men kan du göra så att dom ser exakt likadana ut som förut?

Tandläkare: - Hm. Det enda jag har att gå efter är är ju det här!

Och så visar hon mig Panoramabilden de tog när jag sist var hos tandläkaren (med den sjuka julsångsmaskinen om ni kommer ihåg).

Jag: - Men den där bilden är ju jättekonstig. Man ser ju typ inte tänderna, bara tandroten.

Tandläkaren: - Ja men vill du ha nya tänder eller inte?

Jag: - Jo. Men kan du göra dom vita? Jag hade jättevita tänder innan.

Tandläkaren: - Ja jag  vet inte... Dom vita har precis tagit slut tyvärr. Vi har en praktikant som har glömt att köpa nya.

Jag: - Jaha, och vad har ni för färger kvar då?

Tandläkarn: - Bara dom gråa.

Jag: - Va? Vem fasen vill ha gråa tänder? Är det nån som beställer dom eller?

Tandläkarn: - Alltså näe, dom vita har ju som sagt gått åt först.


And then I woke up luckily.


Kommentarer
Postat av: Marie

usch, själv brukar ja ha den där drömmen jätteofta. lika underbart varje gång man vaknar. förutom idag för ja lyckades skada en av mina tänder i helgen så en liten flit lossnat =(
and let me tell u, det e mkt bättre att skada dem i drömmen o sen att få vakna =P

2008-01-06 @ 12:57:23
URL: http://pleasedontstopthemusic.blogg.se
Postat av: knivlisa

oj.Hemskt. Gå till City Dental om du måste fixa den, dom är billiga ;) Men alla tandläkare där är ju inte asbra om man säger så.

2008-01-07 @ 10:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0