WHY oh why






Kommentarsfunktionen är typ som när Linus pratar i sömnen. Oftast är det bara en massa skitstavelser, men ibland får han faktiskt till riktiga ord. Och en microandel av dem är roliga. Men det är så sjukt värt att hetsa upp sig och begga till döds när han börjar snacka. Tänk om jag hade gått miste om Saddam till exempel.

Några nätter sedan:

Linus: - Bananer, mjölk, marmelad.

Jag: - Vaddå vaddå??

Linus: - Det är inget roligt.

Jag: - Jo säg! Joo jooo det kanske visst är roligt!

Linus: - Jag skulle bara handla i affären.......... Där ser du ...........att det inte var roligt.

Jag: - Okej rå.

Kommentarer
Postat av: Detregnarkonfetti

återigen: hahaha :D

2008-11-03 @ 23:13:17
URL: http://detregnarkonfetti.blogg.se/
Postat av: Alex

kanske är nån valpropaganda från Obama?

2008-11-03 @ 23:30:14
Postat av: knivlisa

Ja, smygigt gjort måste jag säga. Hahha. Vet du vad jag kom på nu. Jag fick "black greeting" förut en gång. Han har varit framme förut!!

2008-11-04 @ 10:10:00
Postat av: Alex

Shit! Det här är stort...

2008-11-04 @ 11:50:26
Postat av: [A N T O N]

haha serriöst. pratar han typ i sömnen hela tiden? :P

2008-11-04 @ 15:18:19
URL: http://antonbrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0