Förvånansvärt klarsynt är han ändå får man säga



Linus, Lisa (och Magda, som är som en del av vår relation)


Nattens sömnprat: 


Linus (jättehögt, pratar med stora bokstäver så att säga): - DU KAN VÄL INTE VARA ARG PÅ MIG INNAN VI ENS HAR EN RELATION!

Jag: - SHIT. Är det MIG du är arg på?

Linus: - Vad sa jag?

Jag: - Att du kan väl inte vara arg på mig innan vi ens har en relation.

Linus: - Jaha ja.

Jag: - Var det mig?

Linus: - Nej. Jag minns inte.

Jag: - Men det är ju mig du har en relation med. 

Linus: - Ja, det vet jag väl. Så det måste ju ha varit någon kollega eller nåt eller vad som helst.

Jag: - Har du en relation med din kollega?

Linus: - Nej, men det kan ju ha varit vilken sorts relation som helst. Typ arbetskollegor. Det kan ju inte ha varit du eftersom jag redan har en relation med dig i allra högsta grad. 

Jag: - Ja just det, så är det ju faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Pär

Det låter ändå lite som att han har en relation med sin kollega. Sorry Lisa

2009-06-03 @ 13:57:32
Postat av: Sofie

Ha ha. Jag fattar inte hur han kan prata så ofta. det är inte klokt!

2009-06-03 @ 14:22:39
Postat av: Egoina

Haha, din pojkvän har serious dröm-sova-issues.



Önskar min pojkvän var lika kul :(

2009-06-03 @ 14:40:34
URL: http://egoinas.se
Postat av: Johanna

Haha, spela in nästa gång!

2009-06-03 @ 15:33:43
URL: http://johannamansson.com
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Haha, tänkte dirkt på er härom natten. Mamma snarkade:



Pappa: Anne!!! SLuta snarka

Mamma (med öronproppar) : Va? Vad säger du?

Pappa: SLUTA SNARKA!

Mamma: Va? Vad säger du?

Pappa: SLUUUUUUTAAAA SNARKAAAAAAAAAAA

Mamma: Vadå svenska?

2009-06-03 @ 17:04:57
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: mama

Tack för att du finns Knivlisa! Och att du skriver Sveriges roligaste blogg. När jag har en deppig dag går jag alltid in här och läser om arkivet. Det är garanti på gapskratt.



Du är bäst och förgyller mitt liv :)

2009-06-03 @ 22:06:55
URL: http://naughtyandmama.blogg.se/
Postat av: oink

jag är lite avundsjuk. min kille pratar också i sömnen, men han svarar inte när jag frågar vad det handlade om. han bara sover vidare, märker ingenting. taskigt.

2009-06-04 @ 09:53:46
Postat av: Isabelle

sömnprat alltså! När jag pratar i sömnen brukar jag föreslå att min pappa ska bli chef för olika företag! (man brukar ju säga att drömmar är vägen till det undermedvetna. Stämmer det blir jag fan SKRAJ!) haha

2009-06-04 @ 10:45:02
URL: http://mufasalever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0