Chili in the vagina

Jag har tydligen en  internationell sömnpratskonkurrent.

Sleep talkin Man skrivs av en tjej i England. Hon har en kille som är värre än Linus.

Exempel på saker han säger:

"You can't be a pirate if you don't have a beard. I said so. MY boat, MY rules."

"Please just walk away. I don't want to have to stand here and say something so awesome that I'll have to remember it the rest of the day. Thank you!"

"Flap's on fire. Your flap's on fire! Chili in the vagiiiiina. I'm a bad bad boy."

"Now fuck off and let me bask in the glory of being me."


Jag har redan börjat säga "Now fuck off and let me bask in the glory of being me" till folk. Man är ju typ världens coolaste alla kategorier om man säger så.

Kommentarer
Postat av: Pär

Haha du får se till att linus shejpar upp sig lite. Mera snusk!

2010-01-18 @ 10:22:13
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Hahahahaha, fyfan vad bra.



Ska läsa allt :D

2010-01-18 @ 10:24:51
URL: http://tobys.se
Postat av: Janne

Haha, jag blev kär i den här meningen:

"You can't be a pirate if you don't have a beard. I said so. MY boat, MY rules."



www.klockren.nu



Tror att jag ska börja använda den i vardagen. Yaaarrr!



/Janne Sparrow

2010-01-18 @ 10:24:56
URL: http://www.heffler.blogspot.com
Postat av: Apan Slimmar & Trimmar med start 105 kg

Underbart!

2010-01-18 @ 10:32:47
URL: http://guldgris.wordpress.com
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-01-18 @ 10:56:29
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: Katta Kvack

"Chili in the vagiiiiina. I'm a bad bad boy." JAG ÄLSKAR.Ja, alltså inte chili i min vagina, men uttrycket. Jag ska börja säga det till folk på jobbet, när jag inte orkar svara på deras frågor längre.



Dom ba: Katta Kvack, snälla hjälp mig med tidsregistreringen, vi fattar ingenting.



Jag ba: Chili in the vagiiiiina. I'm a bad bad boy.



Dom ba: ?



Jag kommer alltid få vara ifred sen. Alltid.

2010-01-18 @ 10:59:43
URL: http://kattakvack.se
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Hahahaha, sjukt! Kanske man kan få låna den där snubben ibland när man har tråkigt & inte kan sova...

2010-01-18 @ 11:21:17
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Sarah

jag får säga att hans "Vegetarians will be the first to go. That's my plan. Vegans haven't got a hope. 'I eat air, I'm so healthy...' Bollocks!"

är en utav de bästa! :D haha.

2010-01-18 @ 11:42:59
Postat av: Fia

Haha! Tack, du har verkligen förgyllt min dag! Nu väntar jag bara med spänning på vad den undermedvetna prestationsångesten pressar ur din snubbe nästa gång!

2010-01-18 @ 11:55:26
URL: http://omingetochallt.blogg.se/
Postat av: Dina

Åh, man kan köpa t-shirts med hans roligheter!

2010-01-18 @ 14:15:41
URL: http://funnylittlefrogs.blogg.se/
Postat av: Anna

Ofta det där är sant. Fy fan vad provocerad jag blir.

2010-01-18 @ 15:05:32
Postat av: knivlisa

Pär och Fia: ja! Han känner sig nog i underläge nu stackarn, men han är väldigt dålig på att se sig besegrad så han ska nog shapa till sig.



Anna: Det är klart det är sant! Du anar inte hur mycket skumt som kommer ur käften på såna här killar. Och jag kommer inte ens ihåg 10 procent av det som linus säger..

2010-01-18 @ 15:11:10
Postat av: Anna

Jag tror alltid på dina Linushistorier men det här känns så extremt forcerat. Visst att han sagt en viss procent av det, men tror en stor del är påhittat. Pressen lär ju uppstå när de ska bygga en hel blogg på det där. Precis som Tjuvlyssnat, där jag också är säker på att minst 50 % av inskickade historier. Det gäller även den där bloggen med felskickade SMS, och den där Mark Levengood-boken "Gamla tanter lägger inte ägg". Gud så påhittat typ ALLT i den är. Och gud så bitter och cynisk och trist jag låter nu, men ändå, blir som sagt sjukligt irriterad på detta! Måste ta lite kaffe nu. P.S. Pratar en hel del i sömnen själv. D.S.

2010-01-18 @ 15:16:43
Postat av: Anna

*"Precis som Tjuvlyssnat, där jag också är säker på att minst 50 % av de inskickade historierna är påhittade" skulle det stå.

2010-01-18 @ 15:17:42
Postat av: knivlisa

Anna: Jag förstod det..



Ja, mycket är kanske påhittat. Jag har aldrig hittat på något sömnprat i alla fall. :)

Det är ganska många som har anklagat mig för det och då kan jag bli rätt lack. Jag skulle känna mig skitfalsk om jag gjorde det.

2010-01-18 @ 15:34:41
Postat av: vanja

asså gud va kul det måste vara att drömma sånadär random skitroliga saker! okej att vissa saker är påhittade men vad får dom allt ifrån? XD den här va lite kul: "I'm baking pillows. Burn them slowly, keeps them fluffy! Mmmmmm, pillows."

2010-01-18 @ 17:18:19
Postat av: Lix matte

Jag har en kompis som ofta skrattar i sömnen, ibland så högt att hon vaknar!

Gillar sömn-prats-inläggen i din blogg! :)

2010-01-18 @ 19:31:03
URL: http://lillelix.wordpress.com
Postat av: knivlisa

Maia: Haha, you read my mind. Jag startade en igår!

2010-01-19 @ 10:04:45
Postat av: Dvärghundspossen

Hahaha, jag gissar att bloggen skrivs anonymt... I annat fall skulle hon nog snart inte ha nån sömnpratande kille längre.

2010-01-19 @ 11:59:11
URL: http://dpossen.blogspot.com/
Postat av: Ivona Tinkle

Angående trovärdighetsfaktorn i den här typen av inlägg så (och det här gäller även Ricky Gervais och Stephen Merchants gemensamma upptäckt Karl Pilkington) måste det vara så SJUUUUUUUKT mycket svårare att komma på den här typen av saker själv än att sitta och skriva av någon i sömnen... Jag hade nästan respekterat folk mer om de varit såna komiska genier att de själva kommit på: "“You’re pretty. Pretty pretty pretty pretty pretty…. [long pause] Now fuck off and be pretty somewhere else. I’m bored.”" and the likes.

2010-01-19 @ 23:43:22
URL: http://www.ingentingatt.se/wp/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0