förlåt, bitch.

Jag: - Hej jag heter Lisa och ringer från *tidningens namn* , vill du ha tidningen i 6 månader för 30 i veckan?

Man: - Nej, det vill jag inte.

Jag (börjar misstänka att mannen är minderårig pga att han låter så obstinat):

- Ok, är du barn i huset?

Grabben (tönten): - Ja, men mina föräldrar vill inte heller ha den.

Jag: - Det vet inte du, jag ringer nån annan dag då.

Grabben: - Jo det vet jag, ring inte nåmer.

Klickljud.

Jag (till nån kollega efter några sekunder): - ÅÅÅHhh jag HATAR dom där små bitcharna som tror att de kan bestämma över sina föräldrars liv och gör så jag får sämre säljstatistik.

Grabben: - Jag är fortfarande här bara så du vet.

Jag: - Åh förlåt mig snälla (....As If)


Kommentarer
Postat av: elli

är det sant?! haha...*lägger sig raklång på golvet och skrattar*..då kan jag få fortsätta spinna vidare på min genialiska snilleblixt..nu återstår bara frågan hur is kan uppstå i det klimatet som råder...du får jättegärna skicka artikeln om du hittar den nån gång =)

2007-04-11 @ 01:00:12
URL: http://zephyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0