Mammas möhippa.

image90
Sandra, Ullis, Knivlisa, mamma, Liza på Laserdome.



Min mamma ska gifta sig.

Hon har träffat en karl på internet.

De har träffats i två månader (mamma är fortfarande lite "spontan" fast hon är 62 år).

I alla fall. Min syster och jag och några vänner har haft möhippa för henne. Hon fick göra käcka saker på stan, tex stoppa in mynt i en parkeringsautomat. När folk gick förbi sa hon

"ursäkta!! Jag stoppar in mynt här men jag hittar inte luren. Ser  du luren någonstans?"

En kille sa: "öh nej tyvärr jag vet inte var den sitter".

En tjej sa: "Mäh, det där är ingen telefon, det är en parkeringsautomat".

Jag har funderat på vem av dem som var dummast.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad snygga ni e'!

2007-12-19 @ 09:40:43
Postat av: knivlisa

Tack! Det ser ut som om jag har muskler, men det har jag inte.

2007-12-19 @ 11:07:02
Postat av: joel

haha, vilka madonnaarmar du har!
så ni lydde mitt tips o spelade laserdome? vann du?

2007-12-20 @ 17:37:17
URL: http://www.joeljosefsson.blogspot.com
Postat av: Jimmytomine

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2009-07-30 @ 09:08:08
URL: http://jimmytomine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0