De kan väl ändå inte vara i citronen?



image24

Jag har tappat bort mina nycklar. Inne i lägenheten.

Jag har letat i 2 timmar.
Just ju är jag inne i det stadie jag kallar kylskåpsstadiet.

Det är då man för åttonde gången letar i lådan längst ner i kylskåpet där det ligger selleri
och lök. Varje gång jg öppnat lådan fylls jag av en förunderlig glädje och hopp, för jag hittar ett nytt ställe inuti sellerin som jag inte har letat på. Och jag blir väldigt besviken varje gång.

Jag har även letat i diskmaskinen, i smutstvätten, på balkongen, bakom badkaret, under tangentbordet, i mjölpåsen (jag bakade igår) och framförallt på relevanta ställen.

Snart kommer toalettstadiet. Då kommer jag att montera sönder toaletten och alla rör i huset för att jag får för mig att jag nog råkat spola ner nycklarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag brukarota "tappa" mina nycklar jag med..oftast så sitter dom kvar i dörren, glömmer dom lätt där när man kommer hem och har packning med sig..har oftat sovit "TRYGGT" med dörren låst..men med nycklarna i låset..lycka till med sökandet..

2007-07-09 @ 15:39:30
Postat av: Justinmathilda

Great site. Good info

2009-04-07 @ 10:33:08
URL: http://justinmathilda.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0