Fingertop Model

Ni vet när man håller på att somna och det rycker sådär i kroppen.

Oftast brukar det vara ett ben som flyger iväg till andra sidan sängen eller att ryggen kröker sig askonstigt på en millisekund. Då brukar jag drömma att typ nån sten ramlar ner på mig eller att nån skrämmer mig.

Men igår.

Då ryckte mitt långfinger. Bara lite lätt sådär. Och jag drömde att långfingret var en fotomodell på en catwalk.
Hon var längst och kaxigast och ryckte till för att säga "kom nu går vi" till dom andra modellerna..

Kommentarer
Postat av: Henrik

Hahaha! Hahahaha! Haha! Hahahahaha!

2007-07-02 @ 23:04:25
URL: http://bartholomeus.blogg.se
Postat av: klara

HAHAHAHH HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH skrattar inser också att det är så dumt av mig att jag kommenterat typ 15 inlägg i rad nu

2009-01-28 @ 14:19:11
URL: http://klarastiger.blogg.se/
Postat av: pata

HAHAHAHAHAHA herregud jag har nu tittat igenom gamla inlägg och legat och skrattat som fan för mig själv, men det här tog priset. jag fick andnöd. det är så jävla bisarrt och sjukt. jag älskar dig.

2009-12-06 @ 18:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0