Priset den ocoola betalar.

När jag skulle gå hem i dag jagade jag kaninungar i Kronobergsparken. Det är jättekul.

Så länge ingen ser en.

Men jag.

Jag sprang in i tre 10-åriga barn bakom en buske. Dom tyckte att jag var en fullständig idiot. Dom blängde
och tyckte att jag var fruktansvärt töntig. Jag vågade inte ens säga hej.

Sånt där är kanske okej om man har sällskap och tjoar och tjimmar lite. Då tycker barn att man är tuff.
Men springer man omkring helt tyst själv och jagar små fjantdjur, då är man en loser utan dess like.

Kommentarer
Postat av: Anders

Fast å andra sidan har man ju inte full koll när man är 10. Eller 21. Eller 37. Men jag antar att det gäller att "agera naturligt". Typ låssas att det är helt normalt...

2007-07-14 @ 23:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0