Kan du inte bara säga att du inte gillar tidningen.

Jag: - Hej jag heter Lisa och ringer från *tidningens namn*  får jag bjuda på tidningen?

Man: - Nej, jag ska åka bort och kommer inte hem förrän i höst.

Jag: - Okej, bra då tar vi den då!

Man: - Nej, jag kommer kanske inte leva då.

Jag: - Oj då, det gör du nog.

Man: - Det vet man inte om man ska ut i FN-tjänst. Jag ska plocka minor.

Jag: - OKej, varför gör du det om du tror att du ska dö?

Man: - Det tror jag inte. Plockar man dom på rätt sätt dör man inte.

Jag: - Bra, då tror du ju inte att du ska dö. Vi tar tidningen från i höst då.

Man: - Nej, jag ska lära dom andra att plocka minor. Gör dom fel dör vi hela gänget.

Jag: - Men det tror du ju inte. Då skulle du ju inte göra det. Och dör du plockar vi ju bort tidningen.

Man: - Men jag vill inte att mina anhöriga ska behöva fixa med sånt.

Kommentarer
Postat av: millan

Haha..då har mycket att göra innan han reser då..om han inte vill belasta sina anhöriga ifall han dör...

2007-06-12 @ 16:32:16
Postat av: pseudonymen

Stackars oönskade människor till telefonförsäljare.
Undrar om de blockar ut de faktum att alla människor tycker att de suger, eller om de går hem efter jobbet och skjuter herion i ögat?
Fint noterat av dig. Hatten.

2007-06-12 @ 17:42:44
URL: http://pseudonymen.blogg.se
Postat av: pseudonymen

Nämen fy fan va jag suger. Skönt att du fattade trots mina brister. Läser du mitt senaste inlägg får du en bättre förklaring...
Det helt sjukt va
bra vi är ja. JA!

2007-06-12 @ 18:26:28
URL: http://pseudonymen.blogg.se
Postat av: Lukas Podolski

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2009-12-04 @ 09:57:53
URL: http://lukas-podolski.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0