3 Dagens

R (annan säljare) i ett samtal: - Men Birgit, det är inte alls dyrt, du betalar faktiskt bara rabatten!




K (ny säljare): Hej, jag ringer från *tidningens namn* , vi har blivit utnämnda till Sveriges mest rikstäckande tidning.
Kund: - Men jag har lokaltidningen.

K: - Det gör inget, för *tidningens namn*  fungerar jättebra som komplimang!
(kompliment kan hon ha menat)






Jag: Hej jag heter Lisa och ringer från *tidningens namn* .
Tant: - Men kan du ringa om en timme, jag står i duschen!
Jag: - Står du i duschen just nu?
Tanten: - Ja!
Jag: - Ursäkta jag undrar bara, varför svarar du då?
Tanten: - Jag tar alltid med mig telefonen var jag än går. Den är bärbar.

Kommentarer
Postat av: N&N

hahahahaha galet! mer sånt!

2007-05-13 @ 14:54:05
URL: http://www.tyckar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0