Snällaste killen jag skrattat ut i dag.


image81

På 7-eleven vid Mariatorget:


Jag: - Hej, har ni tandkräm här?

Kassakillen: - Kaffe och en brownie.

Jag: - ...........Hahahhahahhahha............ Va?

Kassakillen (lite förlägen): ...... - Jag sa kaffe och en brownie.

Jag: - Ja jag vet. Varför sa du det?

Kassakillen: - Vad var det du frågade då?

Jag: - Jag frågade efter tandkräm.

Kassakillen: - Jaha, jag trodde att du ville ha förslag på vad du skulle äta. Folk brukar vilja det ibland.

Jag: - ...... hahahhahaha. Vad gulligt.



(bild från www.orthehighway.com)

Kommentarer
Postat av: essie

oh, jag vet hur det är. en gång i min ungdom sommarjobbade jag som snabbköpskassörska och tittade upp på en ny kund och sa:
- Var det bra så? ...eh...oj, fel fras. Jag menar; Hej!

2007-12-03 @ 21:53:13
URL: http://livetienlitenask.blogspot.com
Postat av: knivlisa

haha.. Det är nog inte helt ovanligt. Jag känner fler som gjort typ så.

2007-12-05 @ 12:36:26
Postat av: Maxlotte

Thanks, keep up the good work.

2008-10-09 @ 11:27:00
URL: http://maxlotte.blogspot.com
Postat av: vikki

okej, antingen börjar jag bli vääldigt trött eller så var detta faktiskt sjukt roligt. Skrattade högt tills jag insåg hur dum jag måste se ut.

2008-12-05 @ 07:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0