Veckodagarnas specialitet - HELA LISTAN på knivlisa.blogg.se



Samtal med min kille i går:

Jag: - Men... Jag är så orolig.

Linus: - Ja... Men det är för att det är orolighetens dag i dag.

Jag: - Vaddå... Är alltid måndag det eller är det en gång per år?

Linus: - På måndag.

Jag: - Jaha.. Vad är tisdagen då?

Linus: - Mmm.. Festens dag.

Jag: - På en tisdag? Onsdan då?

Linus: - Då är det trygghetens dag.

Jag: - Mäh.. Torsdagen då?

Linus: - Intimitetens och sexets dag.

Jag: - Mhm.. Fredag då?

Linus: - Storhetens dag.

Jag: - Vad är det som är så himla stort?

Linus: - Näe men man kan fira det man tycker är stort och viktigt till exempel.

Jag: - Jaha.. Som min rumpa. Lördag då?

Linus: - Kärlekens dag.

Jag: - Och söndag.

Linus: - Tröstens dag. Ja det är det.

Kommentarer
Postat av: zaz

nu har jag suttit här i en lång stund och bara läst o läst många av dina roliga och fantasifulla och intelligenta funderingar! jag skulle söka på 'femistiska slagord' eftersom det är den internationella kvinnodagen idag och sögs in här..vilket jag nu inte kommer ihåg hur det gick till..men jag ville bara säga hej och tack! du är sådan människa som jag tror att jag skulle komma att tycka mycket om. verkar vara en bra människa!

2008-03-08 @ 15:30:24
Postat av: Melvinlovise

Interesting site. Worth the visit!

2009-09-01 @ 14:45:41
URL: http://melvinlovise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0