You. wish.

image45


På tjejtoaletten på Berns i natt:

E-type (kommer ut från toan): - Hej, ja, det var kö till killarnas.

Jag: - Kö till killarnas?

E-type: - Ja... och så luktar det godare på tjejernas. Dom kissar inte lika mycket på kanten.

Jag: - Ok.

E-type: - Mm.

Jag: - Du.. Kommer du ihåg en gång för typ 10 år sedan på Cafe Opera. Jag dansade magdans för dig och du stoppade ner 20 kr i mina byxor.

E-type: - Nej det låter inte som jag. Jag skulle ha stoppat ner 100 kr.

Jag: -Jaha, men det gjorde du inte i alla fall. Du stoppade ner 20.

E-type: - Okej.. Jag kommer inte ihåg det.

Jag: - Ok.

E-type: - Men du.... Jag drar till East nu. Om du skulle känna att du inte kan leva utan mig så kom dit!!!



(bild från: hem.bredband.net/sanros/artists/index2.htm)

Kommentarer
Postat av: Dencha

Haha vilklen fin "jag mötte Lassie" historia :p

2007-09-01 @ 12:43:45
Postat av: jess

haha..men gud. etype..

2007-09-01 @ 13:30:53
URL: http://djess.bloggagratis.se
Postat av: knivlisa

Ja, och sen sträckte han fram handen och ba "Martin". Så fint ögonblick.

2007-09-01 @ 15:47:58
Postat av: igel

aaahahha, om du inte kan leva utan mig! haha. men jag gillar e-type, i smyg :)

2007-09-01 @ 23:04:43
URL: http://igelbloggen.blogspot.com
Postat av: essie

hahaha... sån mysig kille, e-type! men du, var vi där samtidigt på Berns? Utan att se varandra? Va dumt. Kul att se dig idag iallafall! :)

2007-09-02 @ 19:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0