Hit med ögat

image302

Annika värmer näsan på Olles öga



För ett par timmar sedan genomförde jag den mest lukrativa joggingrundan

sedan urminnes tider.


Jag har inte sprungit sedan juli förra året.


Och i dag när jag gjorde det träffade jag fyra människor jag kände.


FYRA personer. Som nu tror att jag är en hurtbulle.

Det finns inget mer tillfredsställande än när folk tror att man är pigg och läckert
spänstig. En "äh jag brukar jogga här på kvällskvisten"-människa.

Ha. Kan dom ju få tro.

Och Olle och Annika bjöd mig på grillad mat.

Sen värmde Annika sin näsa mot Olles öga. Hon brukar göra det.

"Hit med ögat" säger hon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

en fråga bara, asså jag följer din blogg och tycker den är jätterolig! Men hade inte du blont hår förut? För nu har du ju typ brunt hår(?), iaf på din bild. haha, undrade bara (a)

2008-04-30 @ 10:17:36
Postat av: N

ögat är skönt, trodde det var min grej. Jävla Annika.

2008-04-30 @ 17:05:13
URL: http://nooni.blogg.se
Postat av: knivlisa

hej, jag har blont hår ibland och mörkt hår ibland.. Sån är jag. Snart är jag blond igen.

Jag ska hälsa annika det, nooni. Hörru störda annika, jag tycker inte du ska hålla på ta noonis thing. Jag VET att du ba härmar henne.

2008-04-30 @ 20:05:34
Postat av: N

ja bra, för vi vet ju lisa.. att alla , speciellt annikor vill va som mig, VISST gör vi? visst!

2008-05-02 @ 09:49:11
URL: http://nooni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0