Lämna mig och min basketboll ifred sick freak.

image282


Linus är den sportigaste personen jag känner. Tränar hela tiden och springer omkring på fritiden och hoppar och gör mål och sånt. Typ som musiker som går omkring och spelar luftgitarr. Så jag tänkte att jag skulle impa på´n i dag.

Jag: - Linus.

Linus: - Vad är det.

Jag: - Vet du en sak. Du ska inte komma och tycka att jag är osportig, för när jag var liten spelade jag basketboll i fyra år. (sant - i laget Älgarna. Vi förlorade alltid mot Björnarna)

Linus: - HAHAHHA. (skratt torrt som snus)

Jag: - Vad är det.

Linus: - HAHA. Basketboll?

Jag: - Ja..

Linus: - Menar du basket älskling.

Jag: - Ja. Basket...boll.

Linus: - Ingen normal människa i allmänhet, och basketspelare i synnerhet, kallar basket för basketboll. Det där var ju det ultimata beviset för att du inte har spelar basket.

Jag: - ÄHHH.


Linus: - Stackare. Känner du dig tagen på bar gärning?

Jag: - Ähh.


(bild: basketballmedicine.blogspot.com).



Kommentarer
Postat av: Mikey

Jag ääääälskar era diskussioner!! hehe

Bästa är nog den om fåret, i settlers hahaha =)

2008-04-10 @ 22:39:26
Postat av: joel

Haha, det är som att säga IShockey

2008-04-11 @ 06:50:07
URL: http://www.joeljosefsson.blogspot.com
Postat av: Michaela

Samma diskussion hade jag och min sambo för ett år sedan.. läs blogginlägget:
http://iloblog.applepie.se/michaela?Home&post=23

(Följer slavisk din blogg, helt underbar!)

2008-04-11 @ 10:52:46
Postat av: N

men lisa.. du vet vad jag har sagt. Det är bara folk som säger livrem iställer för skärp..som säger basketBOLL.

2008-04-11 @ 14:27:59
URL: http://nooni.blogg.se
Postat av: joel

Såhär skulle du kunna säga:

"Var är mina gymnastikskor?! Jag ska ut och sparka boll med mina kamrater!"

2008-04-11 @ 16:09:29
URL: http://www.joeljosefsson.blogspot.com
Postat av: knivlisa

hahahaha, joel. ja vad ska man annars säga.

Michaela, vad schysst att det finns andra in my situation.

2008-04-11 @ 16:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0