Att jobba på en tv-bilaga




David har suttit tyst i en timme och bara skrivit. Det har inte gått att få kontakt med honom. Han har blivit helt personlighetsförändrad. Han brukar vara snäll och fin. När han äntligen pratar nu låter han såhär:


Jag (uppmuntrande och livsbejakande): - David!!!!! ska vi ta en kaffepaus.

David (på mördarbrittiska): - No fockin break here. My life is about work and tv. I get up in the morning, watch some tv, I go to work, write about tv. Get home from work, watch some tv, go to bed, sleep for a couple of hours, then get up, watch some tv and then write about tv all day. No fockin break Lisa. Fock you.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Du jobbar inte bara i tv:n va? Jag har sett dig i "riktiga tidningen" också?

2008-08-18 @ 16:34:02
Postat av: knivlisa

nja..? Har du? Jag skriver där ibland bara. Jag var på webben förr.

2008-08-18 @ 17:39:27
Postat av: Ylva

Men titta, han håller vänsterhanden nästan lika mongoloidt (oböjbart ord)som när han skriver! Klart du måste släpa ut honom på rast!

2008-08-18 @ 18:18:54
URL: http://yfronten.blogg.se/
Postat av: Pierre

Att han har en dosa general portion på skrivbordet, tycker jag var roligt att se.

2008-08-18 @ 19:31:44
URL: http://schelander.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0