God jul pa er!

Lite sent jag vet, men jag var sa stressad igar. Var tvungen att ligga pa stranden skitlange, och restaurangen lag minst hundra meter bort sa det tog ju tid att ta sig dit sen. Och sedan drojde det jattelange innan hummern kom in och sa. Och knacka sonder alla de dar skalen tar ju valdigt mycket energi.


Ps. Det ar lite speciellt att resa med sin kille. De flesta par som aker ivag har det ju ratt romantiskt. Det har vi med pa ett satt, men vi sitter inte direkt och tittar pa varandra och ler i solnedgangen och sadant. VI vill mest umgas med tuffa backpackers.
Sa har later det varje kvall:

Linus: De dar da, ska vi satta oss med dem?

Jag: Jag vet inte, de ser lite for trotta ut.

Linus: Ja det gor de. Men de da?

Jag: Men de har ju en romantisk stund. Men de dar! Vi bjuder in dem till vart bord.

Linus: HEY Would you like to sit here at our table?

De: Ehh.... No .. thanks...


Kommentarer
Postat av: Pär

Ni kanske är dragna lite åt swingers-hållet?

2008-12-25 @ 12:40:02
Postat av: Maia

Aaww. Jag LOVAR att sätta mig vid ert bord om jag någon gång ger mig ut för att backpacka..

2008-12-25 @ 12:50:32
URL: http://honeycoatedgingerbread.wordpress.com
Postat av: Thomas

Vadå, är Linus din KILLE?!? Jag trodde han var typ din assistent.



(Obs. att detta är på skoj. Man kan inte vara nog tydlig i dessa dagar. JAG SKÄMTAR.)

2008-12-25 @ 16:09:33
URL: http://tol.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Tror att er typ av relation e den som håller lite längre, den där tjejn styr å killen mest hakar på. så ska ja ha de i min nästa relation, måste bara hitta nån sjukt smart å roli å snygg som ja har respekt för

2008-12-25 @ 23:40:49
URL: http://denperfektapartnern.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åh hej jag blir så glad att du lever!! Jag har saknat dej så mycket i jul! åkte ni till arambol?! jag tror stället hette nåt med tanzania! pusspusspuss!! älsk!

2008-12-26 @ 01:05:58
Postat av: Anonym

Åh hej jag blir så glad att du lever!! Jag har saknat dej så mycket i jul! åkte ni till arambol?! jag tror stället hette nåt med tanzania! pusspusspuss!! älsk!

2008-12-26 @ 01:07:29
Postat av: knivlisa

Par: Hm. Han kanske.



Sandra: Jag ser att det ar du. Aven utan namn.



DPP: Va? Trodde du att det var jag som styrde? Big nono. Jag glider runt och softar mest. Han bestammer.



Maia: Soft, do it. Gick lite trogt i borjan, men i igar lyckades vi hanga med typ 7 personer som var roliga. Man maste vara hard och saga typ hej vi ska leka i kvall. Da ar det svarare for folk att saga nej.

2008-12-26 @ 15:03:24
Postat av: Amanda

Haha, jag älskar din blogg alltså! Så mycket humor! :p

2008-12-29 @ 14:30:18
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0