"She saved my life"

Igar flog jag igen, och jag hatar det. Inte for miljons skull, den skiter jag i*. Det ar dodsradslan. Innan jag ska flyga definierar jag alla manniskor jag moter, utifran vad de kommer att saga om mig till tidningarna nar jag dott;



Stadaren pa hostelet: " The girl who died stayed at hotel I work. She was very nice and left room clean and tidy. I pray for her family today.



Selfobsessed american on the roof at night: "Yeah its a bummer she died. She was real nasty. Came up on the roof and asked me if I thought the freezer was too cold for her medicin. Like I'd have a clue. I said "I don't think it's a subzerofreezer honey" but she probably just wanted a reason to talk to me cause I looked so cool. (Min Dukoral behovde ett kylskap och amerikanen sag ut som en valdtaktsman sa jag nervospratade med honom)



Indiern bredvid mig pa flygplanet: She probably saved my life. She didn't mean to, but I hid under her so she took all the damage from the crash.



Linus: Det ar verkligen fruktansvart, det finns inte ord. Hon var min flickvan, mitt allt. Nu ar hon dod. Det borde ha varit jag i stallet. (tror jag egentligen inte han skulle saga men i min fantasi sager han sa)


* ett skoj.


Ps: Det gar tydligen inte mobilblogga, och det gar sisadar med bilder, men det kommer tids nog!


Kommentarer
Postat av: Tilda Svensson

Hahha!

2008-12-23 @ 10:52:10
Postat av: tove viola

SÅ TÄNKER JAG OCKSÅ. alla lågstadiebekanta som kommer låtsas att dom kände mig ("ja, hon frågade faktiskt chans på migg massa gånger när vi var åtta") bara för att få vara med i tidningen. Vad härligt med Indien! Om ni ska till Goa, åk till Agonda Beach. AGONDA. you won't regret. hörrö, du måste vara med i min tävling, (toveviola.blogspot) jag tror du kan vinna Lisa. God Jul! KRAM tove viola

2008-12-23 @ 10:52:54
Postat av: caroline

HA! Såna tankar har jag med, fast även när jag cyklar till bussen (o blir då påkörd förstås) eller när jag går över gatan (o blir påkörd igen!).

2008-12-23 @ 11:05:41
URL: http://kommenteramera.blogg.se/
Postat av: tusensanningar

Haha, ja. Städerskan är nog den första tidningarna frågar:P.

2008-12-23 @ 14:24:27
URL: http://tusensanningar.blogg.se/
Postat av: Pia

Ha en riktigt härlig julafton, vad ni nu hittar på!!

2008-12-24 @ 11:12:09
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja flyger inte längre. Ja messar alltid på den tiden när ja flög å tackade mina vänner för tiden som vatt.ja hävdar såklrt att de e för miljön för att få nån cred nånstans

2008-12-24 @ 12:31:32
URL: http://denperfektapartnern.blogspot.com
Postat av: David

God jul Lisa, och Linus! Jag är för snål för att smsa.

2008-12-24 @ 21:43:51
URL: http://fourforthree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0