Coooooooowwnnt

image181



Anonym vän:
- Vissa saker är så konstiga. I England till exempel. Det värsta man kan kalla någon där är cow. Det är värre än den värsta svordomen man kan tänka sig.

Vän 2: - Va? Cow?

Anonym vän: - Ja.. Cow.

Jag: - Nej nej. Du menar väl Cunt?

Anonym vän - Nej! Jag vet ju att cunt också är hemskt men cow är ännu värre.

Vän 2: - Men.. Du har missuppfattat det. Cow betyder bara ko.

Anonym vän: - Nej. I så fall lurades killen som sa det.

Vän 2
: - Jag tror att du bara hörde fel. Han sa säkert cunt men det lät som cow. Cooowwnt.

Alla: - Coowwnnt.


Vilken cool kille om han verkligen lurade henne. "Hey swedish girl. If you ever want to say something reaaally reeaally mean to somebody, tell them they´re a cow. It´s the meanest thing I promise."

(bild: yopa.se)

Kommentarer
Postat av: mandy

alltså ärligt! det är skitnedlåtande här! Vi hade faktiskt en disskution i klassen om det är värst att kallas bitch eller cow. Bitch betyder ju egenligen hon-hund

2008-02-20 @ 16:05:47
URL: http://mandyslife.tjejsajten.se
Postat av: knivlisa

va??? You´re kidding.. Och här sitter jag och hånar min kompis. Som har helt rätt...

2008-02-20 @ 17:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0