Hur man övertalar en civilingenjör

image207


Linus väckarklocka ringer för andra gången.

Linus: - Jag måste gå upp nu.

Jag: - Nej, nej, nej, du har ju bara snoozat en gång, klockan är bara tio över sju. Då får man stanna 10 minuter till.

Linus: - Ja, om det hade varit så ja. Men jag satte fram den en halvtimme. Klockan är halv åtta.

Jag: - Ja, ja, ja, men om du har stannat en halvtimme kan du stanna tio minuter till. Procentuellt sett är det jättelite.

Linus: - Ja det har du ju rätt i.


Efter en timme:

Linus: - Så. Nu går jag.

Jag: - Procentuellt sett är 10 minuter väldigt väldigt lite just nu.

Kommentarer
Postat av: Markus

elakt att fördärva honom i det utsatta läget som är nyvakenhet

2008-02-28 @ 15:32:26
Postat av: knivlisa

Äh, det är underbart att ligga och dra sig med mig.

2008-02-28 @ 16:05:10
Postat av: link

ja det är faktiskt underbart att ligga o dra sig med Lisa. Man sover liksom hela tiden. Och sova är ju underbart.

2008-03-05 @ 17:44:59
Postat av: Noaiben

Very well done. I enjoyed the site.

2010-01-20 @ 08:55:33
URL: http://noaiben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0