Intervju med en (professionell) epidemiolog

image203

Jag fick ett mail från Frida:

"varför hörs vi inte? jag fick jobbet!! den 12 mars så börjar jag på ett vik som epidemiolog! jag ska ansvara för klamydia, syfilis och gonorre.. hehe"

Frida: - Hej, det är Frida.

Jag: - Hej, grattis till jobbet, vilka är dina kommande arbetsuppgifter?

Frida: - Tack det känns jättekul. Jag ska analysera förändringar i sjukdomarnas utbredning i Sverige.

Jag: - Jaha, kommer du att få se de drabbade områdena?

Frida: - Menar du.... haha. Nej. Jag kommer att titta i en statistikdatabas.

Jag: - Jaha, synd. Till sist, vad önskar du dig allra mest just nu?

Frida: - Fysisk närhet.

Jag: - Så du är inte rädd för klamydia, syfylis och gonorré då?

Frida: - Nej, det är ju bara andra som kan drabbas.

Jag: - För att du smittar?

Frida: - Moahahhahhaha.

Kommentarer
Postat av: Markus

bra pr för könisar: "det är bara andra som drabbas"

2008-02-26 @ 17:44:12
Postat av: Sexlivet

haha, hur kommer du på allt ;)

2008-02-27 @ 00:52:49
URL: http://sexlivet.blogg.se
Postat av: knivlisa

hur jag kommer på allt.. Hm.. Jag vet inte.

2008-02-27 @ 09:13:08
Postat av: Ragnarolivia

i love this page keep it up.

2008-10-03 @ 13:41:55
URL: http://ragnarolivia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0