Jag kan tänka mig picknick eller en myskväll. Promenad på sin höjd.

image191
Frida och Lisa


Frida:
- Lisa vi ses ju aldrig.

Jag: - Nej jag vet. Jättetråkigt.

Frida (jätteexalterad): - Så nu vet ja hur vi ska råda bot på det. Vi ska börja på bikramyoga.

Jag: - Ursäkta? Bikrawhat?

Frida: - Bikramyoga. Jag hörde Annika Lantz prata om det, och det hade förändrat hennes liv!

Jag: - Jaså. Vad är det för något då?

Frida: - Det är jättehård träning i 40 graders värme. Lederna blir så mjuka och uppvärmda att man kan göra vad som helst med dem. Det är så jobbigt så att man nästan dör. Jättebra träning.

Jag: - Träning inför döden?

Frida: - Men.. Nej! Kom igen!

Jag: - Ja okej då.

Frida: - Du är på?

Jag: - Ja.


Vad tror hon om mig egentligen.

Kommentarer
Postat av: Markus

jag avråder starkt från all typ av Yoga, det är jättebra träning.. missförstå mig rätt. Men att se beatrice -55- från försäkringskassan gå upp i stående hunden med lätthet när du själv håller på att spy är inte bra för självförtroendet. å att hoppa in i en van Bikramyogagrupp i 40 graders värme är mord och inga visor
tjo

2008-02-22 @ 15:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0