30 000 bara gick och satte sig. Helt sinnes.

image127


Lunchsamtal med folk jag inte känner:
 
Jag: - Jaha, vad tycker ni om att Heath Ledger har dött då?

Tjej: - Ja vi pratade just om det faktiskt. Jag grät på tunnelbanan imorse.

Jag: - Va oj. Jag med typ. Jag var på konsert igår och en massa folk fick sms om det, så stämningen typ dog och alla gick och satte sig.

Tjej: - Oj shit vad konstigt det måste ha varit. Sångaren ba "whattafuck händer, det här är ju min hit".

Jag: - Ja det var typ så.

Tjej: - Vilket band var det?

Jag: - John F Karlsson. På Landet. Det är en kompis.


Tjej: - Mäh. Var det bara en himla trubadur. Jag trodde det var på Globen.


bild: http://www.thecinemasource.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0