Det förstår ju vilken idiot som helst.

Han (heath) kan förresten inte ha tagit livet av sig. Han låg ju och väntade på sin massör. Ska man ta livet av sig tar man ju massagen först. Och sen tar man livet av sig. Så skulle jag gjort utan att tveka.



PS. Medd. till "M": Calle Schulman låter hälsa att han inte alls är singel. Han är ihop sedan ca 16 timmar tillbaka. Han sa också "men jag tog inte alls illa upp (angående att jag skrev att det syns på´n att han är singel)". Så han står nog till förfogande .

Kommentarer
Postat av: Martina

nämen hahahha... Ja det är ju sant.

2008-01-23 @ 20:37:17
Postat av: Hannah

Jag vill ha Calle. Kan du hälsa.

2008-01-23 @ 20:44:52
URL: http://lisahannah.blogspot.com
Postat av: kniven

Hannah: Absolut, vad ska jag hälsa?

2008-01-23 @ 21:37:23
Postat av: M

Åh tack för research!! Då är det jag och Calle från och med måndag då, i helgen har jag inte tid att bli ihop för jag ska ut och resa!

2008-01-25 @ 06:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0