Festens stora avslöjanden del 2.


image122
Var det någon av dom äcklena måntro? Skönheten bedrar.


Man är lite som askungen när man är värdinna. Hårt jobb, men till sist och syvende har man roligast av alla.

"Liiiiisa isen är slut" "Lisa det är nån som har hällt ut ett glas i soffan. Eller så är det kiss"  "Lisa stearinet har stelnat på golvet nu.Ta bort det". "Lisa vem är den söte killen, FIXA!!"

Det jag hade mest utbyte själv av var: "Lisa toapappret är slut".

Jag bytte rulle tre gånger.

Två av gångerna var dessutom papprullen borttagen.
Detta innebär att folk, när pappret har tagit slut, tagit ut själva rullen och torkat sig på den i stället!
Jag och en annan ond människa undersökte saken i papperskorgen. 2 blöta rullar. 


Nästa fest ska jag definitivt ha en övervakningskamera.


Kommentarer
Postat av: Jonahjohanne

Great site, keep up the great work

2009-02-24 @ 13:25:27
URL: http://jonahjohanne.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0