Jag trodde inte ens att det fanns i hans DNA att han kunde åka ifrån Jämtland.

image114


I morse blev jag chockad.

Jag har alltid undrat varför man ibland måste åka ambulans när man får en chock, typ "2 dödsfall, 3 svårt skadade och 4 chockskadade". Vad är det som går så himla snett i kroppen har jag undrat.

Nu vet jag exakt hur det känns. Jag var nära att ringa 112, men jag kunde inte, för jag var ju i sån svår chock.

Anledningen var Robbin Beimark. Min gamle Östersundkompis. 

Jag läser alltid Aftonbladet på datorn (det låter fel att säga att man läser på datorn, men vad heter det då?) när jag vaknar. Och så i morse ploppade han upp där.  På Aftonbladet.


"Paris Hiltons nye svensk Robin Beimark: Hon är jätterolig".


http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article1621606.ab


Jag har berättat det för folk hela dagen. Jag tycker det är så stort. Han är liksom så sjukt Östersundig. Jag skulle fått en liten chock bara jag hörde att han var i LA.

Grattis Robbin.

(bild: all over press)


Kommentarer
Postat av: Markus

Trevlig att äntligen svenska män är eftertraktade, även om det är fula östersundare och (pizzabagare)göteborgare.

2008-01-17 @ 18:20:05
Postat av: Lina

Men Robbin reser hela tiden. Vilken Robbin snackar du om?

2008-01-20 @ 19:24:09
Postat av: knivlisa

Hha, ja det gör han säkert. Jag har ju inte träffat karln på 3 år. Det var bara min snäva och inskränkta bild av honom, menar jag ju bara. Missförstå mig inte. Han har varit skitkul hela tiden.

2008-01-20 @ 23:25:55
Postat av: Lina

Låter som honom :) Men jag förstår vad du menar, killen är uppvuxen utomlands och sen bor han kvar i Östersund. Men men, han har nog sina anledningar. lol

2008-01-25 @ 13:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0