"Men jag viiiill inte ha broccoli"






Det här är det töntigaste jag var med om i går. 

Iphone 3G släpptes tydligen och det var miljardKÖÖÖÖÖ och vakter och skit. En timme senare gick jag förbi igen:

Teliakillen: - Sorry allihopa den är slut nu, det finns bara en kvar.

Sur kille: - Jamen va faaaasen, vad ska vi göra dååå?

Teliakille: - Ja, ni kan kanske kolla i någon av de andra butikerna eller köpa på nätet.

Sur tjej: - Men då får ni ju ringa och kolla vilken butik den finns kvar i!!

Teliakille: - Men... det ser nog likadant ut i alla butiker är jag rädd.

Sur tjej: - Men.... Vad ska VI göra då?

Teliakillen: - Ni får skriva upp er på en lista här, så får ni köpa den senare när vi får fler.

Sur kille:  -En lista? Men vi vill ju ha telefonen NU, det är ju därför vi är här.


Jag stod där och fnissade i mitt stilla sinne. De påminde om små små små skitungar som vägrar äta grönsaker.

Kommentarer
Postat av: Micke

Sjukt samhälle där vi kräver det senaste och andra är ansvariga för att vi ska få d.

Faraonen till sina undersåtar "-meeen Jag viiiiill ha den högsta pyramiden."

2008-07-12 @ 11:20:58
URL: http://trana365.blogspot.com
Postat av: knivlisa

Jaa! Faraonen är ett splendid exempel.

2008-07-12 @ 11:30:19
Postat av: mattias(göteborgaren)

hahahahaha ja skrattade så ja gråter :P ja tycker allt det där som kommer från äppel är överskattat ja har faktist inte fastnat för nåt därifrån o ja gillar ju teknik i allmänt men aldrig att ja skulle byta ut min pc mot en mac tex :D

2008-07-13 @ 12:30:23
Postat av: Mikaela

Till och med i min idiotstad köade folk för denna. Va är de som är så spec? Torkar den en i röven efter man skitit eller va fan?!

Njeee!

2008-07-15 @ 09:10:34
URL: http://www.meiandmikaela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0